Німці визначили "найбрудніші" автомобілі


Німці визначили "найбрудніші" автомобілі

З вересня 2016 року ADAC перейшла на нову більш жорстку методику при проведенні перевірок автомобілів на витрату палива і рівень шкідливих викидів. Не секрет, що на таке рішення прямо вплинули скандали з заниженням шкідливих викидів автовиробниками, в першу чергу – “Дизельгейт”.

Тому цього разу до стандартних вимірів на випробувальних стендах німці додали тести в реальних дорожніх умовах. Як пояснюють експерти ADAC, нові тести дозволять споживачам вибрати автомобіль з найменшими витратами палива і рівнем викидів СО2, передає “Авторамблер”.

Перші результати

З моменту введення більш жорстких правил ADAC вже вдалося протестувати 45 моделей. Як виявилося, найкраще з точки зору екології передбачувано показали себе електромобілі, гібриди, а також машини, що працюють на природному газі. Те ж саме відноситься і до витрати палива, за винятком, ясна річ, електромобілів.

Хто ж за результатами тестів ADAC переміг? Виявляється, найбільш “чистою” моделлю був визнаний електричний BMW i3, який заробив максимальні п’ять зірок. Друге місце дісталося гібриду Toyota Prius, а третє – електрокару Nissan Leaf.

Цікаво, що на четвертому місці також з максимальними п’ятьма зірками опинився універсал Skoda Octavia. Щоправда, мова йде про версію 1.4 TSI G-Tec Style, що працює на природному газі, яка в Росії взагалі не продається. П’яте місце дісталося гібридній версії Toyota Yaris.

Якщо ж говорити про бензинові автомобілі, то моделлю з найменшою витратою і, відповідно, рівнем шкідливих викидів був визнаний Mitsubishi Space Star в версії 1.2 Clear Tec Top (8 місце в загальному рейтингу). З дизельних автомобілів в ТОП-10 потрапити вдалося лише двом моделям – Mercedes E220 d 9G-Tronic (7 місце) і BMW 118d Urban Line Steptronic (9 місце).

Найбільш “брудні”

А ось найгірші результати за результатами минулих випробувань частіше за інших демонстрували автомобілі з дизельними двигунами.

“Наші нові виміри показують, що у більшості автомобілів, що працюють на важкому паливі, в реальних умовах рівень шкідливих викидів виявляється завищеним, незалежно від того, яка техніка застосовується для очищення вихлопів”, – пояснив керівник технічного центру ADAC Райнхард Кольке.

“Такі результати – це справжній сигнал виробникам дизельних автомобілів встановлювати таку техніку, яка забезпечує реальне очищення продуктів згоряння. Технічно це можливо, що підтверджує потрапляння в ТОП-10 найбільш чистих автомобілів двох дизельних моделей”, – додає Кольке.

Так хто ж став аутсайдером? Якщо вірити ADAC, то найбільш “брудною” моделлю був визнаний SsangYong Korando 2.2 e-XDi 220 Sapphire 4WD Auto (росіянам Korrando відомий під ім’ям Actyon), який заробив лише одну зірку. На другому місці з кінця за результатами дослідження виявився бензиновий Ford Focus RS, на сходинку вище встав дизельний Ford Galaxy з мотором 2.0 TDCi, а трохи краще показав себе дизельний універсал Hyundai i40 1.7. Замикають п’ятірку з кінця бензиновий Volkswagen Tiguan 1.4 TSI і універсал Kia Optima Sportswagon з дизельним мотором 1.7 CRDi.

Експерти ADAC відзначають, що нові тести стали справжнім випробуванням для багатьох автовиробників. Проте автори дослідження впевнені, що завдяки результатам випробувань покупці будуть краще обізнані про реальні, а не декларовані характеристики автомобілів, а компанії будуть стурбовані позиціями своєї продукції в рейтингу.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «Німці визначили "найбрудніші" автомобілі» на Finance.UA - 2.3
В Контексті Finance.UA