Битва титанів: Apple витрачає на цифрову рекламу набагато більше, ніж Samsung — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Битва титанів: Apple витрачає на цифрову рекламу набагато більше, ніж Samsung

Рекламний ринок
1698
Попри те, що починаючи з цього року Apple не розкриває свій загальний рекламний бюджет, все ж можна отримати цікаву інформацію про витрати компанії на цифрову рекламу – про те, наскільки, ці витрати співставні з витратами основного конкурента – Samsung.
Відповідно до інформації, наданої на ексклюзивних умовах виданню Business Insider Центром досліджень в галузі реклами та конкуренції Pathmatics, компанія Apple витратила 97 мільйонів доларів США на дисплейну, мобільну та відео рекламу на території США за рік, що закінчився 30 листопада 2016 року. Таким чином перевершивши Samsung, видатки якого склали 80,4 мільйонів доларів США.
А якщо виключити категорії продуктів, в яких Apple не є конкурентом для Samsung, наприклад, телевізори, холодильники, пральні машини, запам’ятовуючі пристрої та рішення для бізнесу – Apple витратила на 179% більше за свого конкурента.
Pathmatics у своїх дослідження використовує пошукових роботів для виявлення рекламних продуктів та встановлення, яким чином вони були придбані. Аналіз охоплює лише цифрову дисплейну та відео рекламу – тобто витрати, пов’язані з соціальними мережами та пошукові системи не враховуються (а саме на останні більшість торгових марок витрачає левову частину своїх бюджетів цифрової реклами). Ці дані також отримані від третіх осіб, і не були окремо підтверджені, ані Samsung, ані Apple.
Однак, надані дані дуже яскраво ілюструють, наскільки збільшились витрати обох компаній.
Битва титанів: Apple витрачає на цифрову рекламу набагато більше, ніж Samsung
Представлені дані також свідчать про те, що сукупні витрати Apple на цифрову рекламу знизились на 16,3% у порівнянні з минулим роком, у той час, як Samsung збільшив свій бюджет на 49,2%. Ці цифри підтверджуються звітом Apple за формою 10-K, у якому компанія заявила про скорочення на 1% своїх витрат на продажі, загальних та адміністративних витрат у 2016 році у порівнянні з 2015 року “головним чином через зниження рівня необов’язкових видатків та витрат на рекламу”.
За даними Pathmatics, Apple та Samsung дуже по-різному витрачають свої бюджети на цифрову рекламу.
Понад три чверті (76%) витрат на цифрову рекламу Apple припало на відеорекламу, 22% – на дисплейну рекламу і лише 1% – на мобільну рекламу.
У той же час, Samsung надавав перевагу дисплейній рекламі, витративши 73% свого рекламного бюджету на цей вид реклами. Біля однієї п’ятої (20%) свого рекламного бюджету компанія витратила на відеорекламу, а 7% – на мобільну рекламу.
Крім того, з даних наведених Pathmatics, можна побачити, що майже весь бюджет Apple було витрачено на рекламу за прямими договорами з видавцями, у той час як Samsung надав перевагу використанню рекламних мереж, файло-обмінних систем та торгових платформ третіх осіб. Прямі договори часто укладались за ціною, вищою за номінальну, що також може пояснювати, чому Apple витрачає на рекламу більше, ніж Samsung.
Битва титанів: Apple витрачає на цифрову рекламу набагато більше, ніж Samsung
Гейб Готліб, генеральний директор Pathmatics заявив: “З огляду на те, що Apple витрачає 100% свого рекламного бюджету на підставі прямих договорів з видавцями, стає очевидно, що захист торгівельної марки та безпека реклами є одними з ключових пріоритетів для одного з найбільших рекламодавців ринку. Проте, захист власної торгової марки – це головний біль не лише для великих компаній. Кожна фірма, від великих торгівельних мереж до малих підприємств, що керують Інтернет магазинами, потребують забезпечення прозорості для успішної реалізації власних комерційних проектів та гарантування перспективності останніх”.
На наведеному нижче графіку, наданому Pathmatics, проілюстровано, як витрати Apple та Samsung на цифрову рекламу змінювались від місяця до місяця протягом минулого року. У графі Apple ви можете побачити високе пікове значення у жовтні місяці (22 мільйони доларів лише у цьому місяці), коли компанія оголосила про випуск свого нового MacBook Pro, а незабаром після цього Apple почала продаж iPhone 7 у середині вересня.
Обидві компанії також багато витратили на цифрову рекламу у червні.
Битва титанів: Apple витрачає на цифрову рекламу набагато більше, ніж Samsung
Лара О’рейлі, Businessinsider
Переклад здійснено за підтримки бюро перекладів “Антей”
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас