Найбільший український газодобувач витратить 90 млн грн на ребрендинг і розширення АЗС — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Найбільший український газодобувач витратить 90 млн грн на ребрендинг і розширення АЗС

Фондовий ринок
1230
У 2017 р. на розширення і ребрендинг роздрібної мережі АЗС компанії “Укргазвидобування” планується виділити близько 90 млн грн.
Про це повідомив комерційний директор “Укргазвидобування” Сергій Федоренко, пише Нафторинок.
Він розповів про поточне проведення рекламної кампанії на регіональному рівні. В цілях популяризації палива виробництва Шебелинського ГПЗ серед роздрібних операторів оптових трейдерів і кінцевого споживача компанія проводить рекламу в ефірі місцевих радіостанцій та на придорожніх бордах.
“У нас пройшли тендери на ребрединг АЗС, в грудні буде маркетингове дослідження за індексом впізнаваності АЗС і нашого палива, на основі якого й відбудеться брендинг палива”, – додав Федоренко.
Крім того, топ-меджер поділився подальшими планами компанії з розвитку мережі: “В основному дивимося у бік LPG. Враховуючи, що ми найбільший виробник скрапленого газу – 14-15 тис. т/міс., ми можемо собі дозволити розкинути сітку на районних дорогах у Харківській, Полтавській, Дніпропетровській областях. Під розширення і ребрендинг мережі планується виділити близько 90 млн грн”.
Раніше повідомлялося, що “Укргазвидобування” планує провести ребрендинг своєї мережі автозаправних станцій.
За матеріалами:
НВ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас