PayPal проти Apple Pay: що обирають споживачі і рітейлери — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

PayPal проти Apple Pay: що обирають споживачі і рітейлери

Фінтех і Картки
421
18% користувачів смартфонів вже скористалися мобільними платіжними додатками. Такі дані показали результати дослідження, проведеного Park Associates. Найпопулярнішим серед користувачів смартфонів виявився PayPal (12%). За ним ідуть мобільні додатки Apple Pay (4%), Android Pay (3%) і Samsung Pay (2%).
Незважаючи на те, що PayPal лідирує серед користувачів смартфонів і мобільних платіжних додатків в США, мерчанти обирають Apple Pay, коли йдеться про платежі в фізичних магазинах (67% проти 8%).
Користувачі мобільних платіжних додатків витрачають в середньому 98 доларів на місяць, здійснюючи платежі з PayPal, 75 доларів на місяць – з Apple Pay і 56 доларів – з Android Pay.
Лідерами серед платіжних додатків рітейлерів виявилися Starbucks (7%) і Dunkin’ Donuts (3%).
За матеріалами:
PaySpace Magazine
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас