Обсяг ринку телевізійної реклами в Україні зросте на 35-40% у 2017 році — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Обсяг ринку телевізійної реклами в Україні зросте на 35-40% у 2017 році

Рекламний ринок
789
Обсяг українського ринку телевізійної реклами наступного року збільшиться на 35-40%, вважають учасники панельної дискусії українського ринку ТВ-реклами, проведеної в рамках KIEV MEDIA WEEK.
“За найбільш оптимістичними оцінками, наступного року очікується його збільшення на 40%, за іншими даними на 35%”, – йдеться в прес-релізі за підсумками заходу.
За загальними оцінками, у валютному еквіваленті до 2017 року рекламний ринок зросте більш ніж на 5 млн доларів. Експерти вважають, що телебачення продемонструє найбільш стрімкий стрибок у порівнянні з іншими видами медіа.
Причиною цього є, в тому числі, і той факт, що телебачення є консервативним видом медіа, а значить, може залучати замовників у кризовий період, бо дає можливість мінімізувати фінансові ризики.
За матеріалами:
РБК-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас