Обсяг ринку телевізійної реклами в Україні зросте на 35-40% у 2017 році
Обсяг українського ринку телевізійної реклами наступного року збільшиться на 35-40%, вважають учасники панельної дискусії українського ринку ТВ-реклами, проведеної в рамках KIEV MEDIA WEEK.
“За найбільш оптимістичними оцінками, наступного року очікується його збільшення на 40%, за іншими даними на 35%”, – йдеться в прес-релізі за підсумками заходу.
За загальними оцінками, у валютному еквіваленті до 2017 року рекламний ринок зросте більш ніж на 5 млн доларів. Експерти вважають, що телебачення продемонструє найбільш стрімкий стрибок у порівнянні з іншими видами медіа.
Причиною цього є, в тому числі, і той факт, що телебачення є консервативним видом медіа, а значить, може залучати замовників у кризовий період, бо дає можливість мінімізувати фінансові ризики.
За матеріалами: РБК-Україна
Поділитися новиною