Ринок e-commerce в 2016 р. покаже зростання у гривні близько 35% (прогноз) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Ринок e-commerce в 2016 р. покаже зростання у гривні близько 35% (прогноз)

Фінтех і Картки
606
Ринок електронної комерції України за підсумками 2016 року зросте на 35% в гривневому еквіваленті і на 10-15% в доларовому, йдеться в прогнозі Української асоціації директ-маркетингу (УАДМ).
“Ринок e-commerce в 2016 р. покаже зростання у гривні близько 35%. Вперше з початку падіння гривні очікується зростання і в доларовому вираженні, воно не буде настільки стрімким і складе приблизно 10-15%”, – повідомили в УАДМ.
За оцінками асоціації, найбільш оптимістичні прогнози будують представники сегмента fashion.
“За результатами першого півріччя 2016 року, зростання сегмента може перевищити 40%, що дасть шанси основним гравцям повернутися до показників 2013 року в доларовому вираженні.
Гравці сегмента електроніки і побутової техніки не настільки оптимістичні в прогнозах і розраховують на зростання гривні до 10%”, – зазначає асоціація.
За оцінкою УАДМ загальний обсяг ринку e-commerce в Україні за підсумками 2015 року склав $1,1 млрд (продажі нових товарів B2C). Ринок електронної комерції зріс у гривні на 32%, в доларах — впав на 31% у порівнянні з $1,6 млрд у 2014 році.
Асоціація також повідомляє, що за результатами оцінювання дослідницької компанії Factum Group, в 2015 році частка інтернет-користувачів склала 58% населення країни. 17% інтернет-користувачів, а це близько 3,7 млн людей, робили покупки в інтернет-магазинах. Також в минулому році споживачі стали активніше купувати через мобільні пристрої. 26% користувачів інтернету робили покупки через планшет або смартфон.
“У 2015 збереглася і зросла кількість користувачів, які купують товари на зарубіжних сайтах. За даними MasterCard, найбільшу кількість покупок було здійснено на aliexpress.com, 47% українських покупців зробили замовлення на китайському маркетплейсі”, – йдеться в дослідженні УАДМ за підсумками 2015 року.
Factum Group Ukraine – дослідницький холдинг, що входить до міжнародної дослідницької мережі Factum Group. Його спеціалізація включає широкий спектр досліджень ринку, споживача, медіа, громадської думки, корпоративної репутації, а також консалтинг в сфері досліджень і аналізу даних.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас