Німецькі креативники створили найдурнішу кампанію для Nivea
Коментуючи роботи Titanium та Integrated Lions, голова журі сер Джон Хегарті почав не з переможців, а назвав шокуючою роботу Nivea, висловивши здивування, як вона взагалі потрапила на фестиваль.
Щоб захистити дітей від активного сонця і змусити їх нанести захисний засіб, креативники придумали чайку-робота, яка літає над пляжем і «випорожнюються» кремом. «Це найдурніша робота, яку я бачив у житті», зазначив у висновку Хегарті.
Чайка є плодом Jung von Matt/Elbe, Німеччина, які визнали, що «PR-відділ клієнта не хотів піарити її, тому агентство не просуває кейс». Раніше Nivea успішно реалізувала інші пляжні кампанії, зокрема браслети, що дозволяють стежити за дитиною на пляжі, та рекламу в журналі, яка заряджає телефони.
За матеріалами:
Поділитися новиною