Як знайти можливості працевлаштування, про які ви і не підозрювали — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Як знайти можливості працевлаштування, про які ви і не підозрювали

Особисті фінанси
1591
Пошук роботи, незалежно від того, починаєте ви кар’єру чи міняєте сферу, одне з найбільш складних, витратних за часом і стресових починань. Видання Fast Company розповіло про декілька простих кроків, як подолати почуття безвиході в цьому питанні і знайти можливості працевлаштування, про які більшість навіть не подозрює.
Пошук нової роботи стоїть в одному ряду зі смертю, податками і планованою іпотекою. На шляху до вирішення цієї проблеми потрібно відповісти на безліч питань: зрозуміти, чим ви хочете займатися, знайти підходящу роботу, написати ідеальне резюме та супровідний лист, не кажучи вже про тиск, який чекає під час проходження співбесіди.
Цих питань досить, щоб страх паралізував людини, але такий результат зовсім не обов’язковий. Провівши невелику домашню роботу, можна наштовхнутися на роботодавців і можливості працевлаштування, про існування яких ви навіть не підозрювали. Ось кілька пунктів, які допоможуть подолати початкову фрустрацію.
Визначте ваші улюблені компанії
Головне, що можна зробити при пошуку своєї першої роботи, стажування або починання в новій сфері – це дослідження, дослідження і ще раз дослідження. Звучить як «робіть своє домашнє завдання», чим, по суті, це і є. Чим більше ви знаєте, тим краще приймаєте рішення.
Почніть з визначення компаній, які вам подобаються і вже відомі. Ця домашня робота принесе свої плоди, тому що допоможе пізнати правильну для вас роботу і мотивує йти за нею з упевненістю.
Запитайте себе, чи є:
- Людина, за чиєю кар’єрою ви стежите роками?
- Веб-сайт, яким ви одержимі і перевіряєте кілька разів на день?
- Громадська організація, чиї цілі близькі вам по духу?
- Додаток, який ви вважаєте дійсно геніальним?
- Бренд, який створює надихаючі продукти або несе дійсно цікавий меседж?
- Компанія з відмінною рекламною кампанією, яку ви вважаєте неймовірно дотепною?
- Наукова організація, яка веде важливе дослідження?
Це ті компанії і лідери індустрії, на яких варто звернути увагу в першу чергу. Тому що ви вже зацікавлені і знайомі з їх роботою.
Відредагуйте список і проведіть додаткову роботу
Тепер скоротіть список до топ-25 улюблених компаній або тільки тих фірм, де працюють надихаючі вас професіонали. Досліджуйте їх бекграунд. Для практичності, сконцентруйтеся на тих компаніях, які знаходяться у вашому місті, якщо тільки ви не плануєте переїзд. Шукайте статті про кожну компанію. Особливо ті, в яких йдеться про засновників, СЕО і керівників відділів.
Ідея в тому, щоб відчути особистості лідерів, їх цінності та створене ними робоче середовище, щоб зрозуміти, наскільки вони вам підходять. Зв’яжіться з їх HR-відділами (на сайті кожної компанії майже завжди є розділ «Вакансії» з email-адресою), щоб зрозуміти, чи є у компанії цикл найму. Деякі шукають співробітників круглий рік, інші дотримуються певного розкладу або наймають людей в ключові для компанії моменти. Поки займаєтеся цим, напишіть список плюсів і мінусів кожної компанії, не вдаючись у зайві роздуми.
Закінчивши список, вирушайте в розділ «Вакансії» за списком відкритих позицій. Перегляд категорій, за якими розбиті вакансії, і мова їх написання можуть пролити світло на те, як там працюється.
У цей момент ви можете наштовхнутися на вакансію, про яку навіть не підозрювали. Так Google колись шукав масажиста на повний робочий день, а команда з американського футболу Dallas Cowboys дизайнера захисної форми. В Україні «Сільпо» свого часу розшукувало менеджера захоплення, а LUN.ua – пояснювача.
Можна також зайти на сторінку компанії в LinkedIn і зв’язатися там з СЕО або начальником департаменту. Незважаючи на те, що в цій соцмережі представлені не всі українські компанії, вона може стати хорошим способом достукатися до менеджменту. Просто написавши там можливому роботодавцю про тепле ставлення до компанії та бажання працювати на адресата, можна відкрити двері несподіваним можливостям.
Проведіть деякий час за знайомством з ключовими акаунтами компаній в соцмережах. Часто це перше місце, де з’являються нові вакансії. Суть всього цього – дізнатися ключових гравців будь-якої цікавої для вас індустрії і використовувати їх публічну інформацію для власного стратегічного позиціонування.
3. Пориньте в профільні заходи
Ще один спосіб познайомитися з можливим роботодавцем – відвідувати профільні заходи на кшталт конференцій, панельних дискусій і публічних інтерв’ю. Подібні заходи можна знайти на профільних медіа-ресурсах і групах в соціальних мережах. Деякі з них відкриті для публіки і безкоштовні. Багато компаній проводять панельні дискусії та зустрічі навколо великих заходів і виставок. Там можна наштовхнутися на несподівані кар’єрні можливості або познайомитися зі співробітником компанії з вашого списку (дивіться пункт 1).
Той факт, що людина виділила час зі свого зайнятого життя, щоб сходити на захід і познайомитися, може бути оцінений. Таких людей зазвичай запам’ятовують.
У FastCompany наводять приклад помічника редактора новин сайту WhoWhatWear. Дівчина проходила у них стажування під час навчання в коледжі. Але вакансії для студентки не знайшлося, тому вона влаштувалася в іншу компанію, але продовжувала підтримувати контакт зі співробітниками видання. Одного разу після заходу, вона зупинила головного редактора FastCompany і запитала про вакансії, яка нещодавно відкрилася.
Такі особисті зв’язки надзвичайно цінні і вартують зусиль, якщо ви шукаєте свій шлях в компанію.
Джерело: Fast Company
Переклад і адаптація: Павло Красномовець
За матеріалами:
Ain.Ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас