FedEx братиме участь в азіатській e-commerce


FedEx братиме участь в азіатській e-commerce

Американська логістична компанія FedEx планує зайняти частину азіатського ринку e-commerce, який все більше потребує доставці інтернет-замовлень.

Послугами FedEx зможуть скористатися споживачі і інтернет-магазини з Китаю і Японії. Розширення сервісів призначено на червень 2016 року.

Компанія вже здійснює поставки для інтернет-магазинів в США, Європі і Латинській Америці.

Азія є другим за величиною регіоном з точки зору транскордонного експорту, нарівні з Європою.

Компанія прагне спростити процес доставки інтернет-замовлень для торговців, які стикаються з труднощами при обчисленні тарифів доставки, термінів відправлення та інших факторів. Деяким великим роздрібним торговцям доводиться наймати десятки або навіть сотні співробітників, щоб організовувати доставку і відстежувати відправлення.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «FedEx братиме участь в азіатській e-commerce» на Finance.UA - 2.3
В Контексті Finance.UA
Новини партнерів