FedEx братиме участь в азіатській e-commerce
Американська логістична компанія FedEx планує зайняти частину азіатського ринку e-commerce, який все більше потребує доставці інтернет-замовлень.
Послугами FedEx зможуть скористатися споживачі і інтернет-магазини з Китаю і Японії. Розширення сервісів призначено на червень 2016 року.
Компанія вже здійснює поставки для інтернет-магазинів в США, Європі і Латинській Америці.
Азія є другим за величиною регіоном з точки зору транскордонного експорту, нарівні з Європою.
Компанія прагне спростити процес доставки інтернет-замовлень для торговців, які стикаються з труднощами при обчисленні тарифів доставки, термінів відправлення та інших факторів. Деяким великим роздрібним торговцям доводиться наймати десятки або навіть сотні співробітників, щоб організовувати доставку і відстежувати відправлення.
За матеріалами: PaySpace Magazine
Поділитися новиною