Google випередила Samsung в рейтингу найдорожчих брендів


Google випередила Samsung в рейтингу найдорожчих брендів

Британське консалтингове агентство Brand Finance представило нову редакцію рейтингу найдорожчих брендів у світі. У трійці лідерів відбулася одна зміна.

Експерти Brand Finance розраховують вартість торгової марки на основі складної методології, яка визначає суму, яку компанія могла б заплатити за ліцензування свого бренду, як якщо б вона не володіла нею. Крім того, аналітики беруть до уваги фінансове становище фірми і лояльність споживачів до її бренду.

Як повідомляє новинне агентство Yonhap з посиланням на дані Brand Finance, Apple знову визнана найдорожчим брендом: його вартість в 2015 році досягла $ 146 млрд, збільшившись на 14% в порівнянні з попереднім роком. На друге місце піднялася Google з фінансовим показником $ 94,1 млрд.

Інтернет-гігант випередив Samsung, чий бренд за рік подорожчав незначно – на 1,8% до $ 83,1 млрд. У торішньому рейтингу Brand Finance південнокорейський гігант займав другу позицію.

Слідом за Samsung в новому списку найдорожчих брендів розташувалися Amazon, Microsoft і Verizon Wireless з результатами 69,6, 67,2 і 63,1 млрд доларів відповідно.

Джерело зазначає, що Samsung має набагато дорожчий бренд в порівнянні з іншими великими південнокорейськими компаніями. Так, автоконцерн Hyundai зайняв в рейтингу лише 36-е місце, а LG – 102-е.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «Google випередила Samsung в рейтингу найдорожчих брендів» на Finance.UA - 3.1
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.UA