Про купівлю «розумних годинників» думають тільки 35% американців


Про купівлю «розумних годинників» думають тільки 35% американців

Як показав свіжий звіт компанії ABI Research, протягом наступних 12 місяців придбати так звані «розумні годинники» з опитаних фахівцями американців планують тільки 35% респондентів.

При цьому понад 80% з брали участь в опитуванні людей відзначили, що особливого сенсу купувати «розумні годинники» немає, оскільки смартфони роблять те ж саме і помітно краще. У такому світлі годинник виглядають доповненням до смартфону, а значить – це буде зайвою витратою коштів, яку не всі можуть собі дозволити.

У найближчі завдання розробників і виробників входить чітке позиціонування «розумних годинників» як самостійного і самодостатнього пристрою, якому не потрібен смартфон. Іншим чутливим критерієм для користувачів при виборі «розумних годинників» стала ціна на новинки. Тільки 24% респондентів виявилися готові заплатити за «розумні годинники» понад $ 300. При цьому в 2015 році середня ціна на подібну техніку була на рівні $ 316, що має змусити виробників замислитися про вибір правильної цінової політики. Будуть помітні зрушення в ціні – продажі почнуть рости.

Нарешті, важливу роль відіграє зовнішній вигляд «розумних годинників». Опитування показало, що для користувачів дизайн пристрою важливіше, наприклад, підтримки голосових функцій або, в цілому, можливості виводити звук. При цьому треба відзначити, що підтримка повідомлень звуком про вхідні дзвінки або повідомлення починає переміщатися в наручний пристрої молодшої категорії, як, наприклад, в фітнес-браслети. Інакше кажучи, для «розумних годин» підтримка звуку втрачає свою цінність, тоді як зовнішній вигляд – це завжди презентабельно.

Додамо, лідером ринку «розумних годинників» ще не один рік буде залишатися компанія Apple. От уже хто приділяє увагу дизайну. Втім, годинник Apple цікаві вже своєю приналежністю до цього бренду з усіма витікаючими наслідками. У минулому році, орієнтовно, було продано близько 13 млн годин Apple Watch, а частка цих пристроїв на ринку склала 61,3% (дані IDC). У 2019 Apple може все ще утримувати понад половини ринку «розумних годинників» з можливістю продавати в рік до 45,2 млн пристроїв.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «Про купівлю «розумних годинників» думають тільки 35% американців» на Finance.UA - 2.9
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.UA
Новини партнерів