У Києві кожна третя квартира купується "по знайомству" (інфографіка) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У Києві кожна третя квартира купується "по знайомству" (інфографіка)

Рекламний ринок
2871
Столичні забудовники змушені витрачати на продаж квартир все більше часу і грошей. Рекламні бюджети будівельних компаній за останній рік практично не змінилися, тоді як обсяги реалізації житла впали.
Згідно з дослідженням Address.ua середні витрати на обслуговування одного дзвінка від потенційних покупців зросли з 550 грн до 840 грн.
“У 2014 році сукупний маркетинговий бюджет київських забудовників становив близько 220 млн грн, а угод було закрито 7,5 тис. У 2015-му рекламні витрати впали до 210 млн грн, а продажі квартир – до 5 тис. Таким чином, маркетингові витрати на кожну операцію за рік збільшилися на 60%, а середньоарифметична вартість одного дзвінка у відділ продажу — майже на 300 грн”, — пояснив CEO ADDRESS GROUP Максим Школьник.
Щоб визначити найбільш ефективний рекламний канал, дослідники опитали 80 великих забудовників. І результати виявилися досить несподіваними. Найдорожчий носій — зовнішня реклама — виявився і найменш ефективним.
Відділи продажів всіх опитаних компаній одностайно виділили інтернет як основний майданчик, що залучає найбільше потенційних клієнтів. Зовнішня і фасадна реклама разом узяті приносять звернень менше, ніж інтернет. Причому, на зовнішню рекламу витрачається 53% рекламних бюджетів, а дає вона лише 13% звернень.
Майже вдвічі за рік впала ефективність реклами на радіо, телебаченні і в пресі. Респонденти оцінили частки покупців, які забезпечили ці майданчики, всього в 5-8%.
З інтернет-каналів найдешевшим та найефективнішим є Facebook, він дає “якісні” дзвінки, зазначив директор з продажу Amstar Europe Владислав Максимяк (реалізують проект Skyline Residences на Печерську). А співзасновник Prof.Estate Марія Рен зазначила: незважаючи на те, що соціальні мережі показують хороші результати, їх дуже складно масштабувати.
“Соціальні мережі забезпечують лише 5-10% продажів. 20-30% — це реферальний трафік, з агрегаторів. Контекстна реклама дає до 50%, і нею не можна нехтувати. Якщо ви заощадите на цьому каналі, там будуть ваші конкуренти”, — радить Рен.
При цьому найнадійнішим каналом залишається сарафанне радіо, коли компанію рекомендують своїм знайомим ті, хто вже купив у неї квартири. Так укладається до третини угод.
За матеріалами:
УБР
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас