Китайці витратили рекордні $ 48 млрд на святкування Нового року за місячним календарем


Китайці витратили рекордні $ 48 млрд на святкування Нового року за місячним календарем

Споживачі Китаю збільшив витрати на подорожі та розваги в ході тижневих святкувань Нового року за місячним календарем, витративши в цілому 312 млрд юанів ($ 48 млрд) і встановивши тим самим новий рекорд, свідчать підрахунки оператора платіжної системи China UnionPay Co.

Цього року показник на 31% вище за рівень минулого року.

Витрати на подорожі підскочили на 42%, а число тих, хто відправився в дорогі круїзи, зросла втричі в порівнянні з 2015 роком.

Продажі квитків в кінотеатри збільшилися на 67,7% – до рекордних 3,1 млрд юанів, за даними аналітичної фірми EntGroup Inc.

Найпопулярнішим фільмом була романтична комедія режисера Стівена Чоу “Русалка”, що зібрала за тиждень з 8 по 14 лютого включно 1,79 млрд юанів. Західні аналітики пояснюють її успіх тим, що новорічні святкування в Китаї на цей раз збіглися з Днем святого Валентина.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «Китайці витратили рекордні $ 48 млрд на святкування Нового року за місячним календарем» на Finance.UA - 3.2
В Контексті Finance.UA
Новини партнерів