Рішення про підвищення тарифів на залізничні перевезення відкладено — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Рішення про підвищення тарифів на залізничні перевезення відкладено

Казна та Політика
258
Рішення про підвищення тарифів на залізничні перевезення вантажів буде прийматися робочою групою, створеною при Державній регуляторній службі (ДРС). Такої думки дійшли учасники громадських консультацій ДРС, в яких взяли участь керівники Міністерства інфраструктури, “Укрзалізниці” і галузевих організацій.
За словами глави ДРС Ксенії Ляпіної, група проведе ретельний аналіз впливу підвищення тарифів на вітчизняну економіку. На даний момент такий аналіз з боку транспортного міністерства не проведено.
За словами члена транспортного комітету Верховної Ради України Володимира Гусака, пропонуючи чергове підвищення тарифів, в Міністерстві інфраструктури не врахували, що цей крок посилить падіння обсягів промислового виробництва.
“Підвищення тарифів на вантажні перевезення в нинішній ситуації, коли у нас дуже погано працює промисловість, може привести до чергового витка інфляції і подальшого зниження виробництва. “Укрзалізниця” не говорить, що, наприклад, в минулому році обсяг перевезень впав приблизно на 10%. У нас виходить порочне коло – коли знижуються обсяги перевезень, щоб якось компенсувати втрати від цього, “Укрзалізниця” підвищує тарифи і це призводить до подальшого зниження перевезень. Потрібно з цього порочного кола виходити “, – заявив народний депутат.
У той же час Гусак уточнив, що протягом останніх десяти років “Укрзалізниця” постійно підвищувала тарифи на вантажоперевезення для оновлення рухомого складу. У минулому році тарифи підвищили на 30% також для закупівлі тепловозів, але жодної машини закуплено не було.
“Ми розуміємо, що” Укрзалізниця “має багато проблем і потребує інвестицій. Але в такому ж важкому стані знаходиться і інша економіка України. Підвищення тарифів – це дуже простий шлях вирішення проблем” Укрзалізниці “, але у нього є два суттєвих недоліки. По-перше, це рішення проблем “Укрзалізниці” за рахунок інших галузей економіки. По-друге, такий підхід не стимулює “Укрзалізницю” до підвищення власної ефективності “, – резюмував депутат.
Як зазначив генеральний директор “Запоріжсталі” Ростислав Шурма, українська економіка зараз перебуває в стадії виживання, тому правильно відкласти розмови про інвестиції в розвиток “Укрзалізниці” до виходу з кризи.
“З огляду на кон’юнктури на зовнішніх ринках і з огляду на ситуацію всередині країни, у нас завдання півроку-рік вижити. Виживемо півроку, сподіваюся, перейдемо до фази розвитку. Я абсолютно не заперечую, що тарифи необхідно піднімати через якийсь час саме для того, щоб модернізувати залізничну інфраструктуру. Але чи правильно робити це зараз? Повірте, найгірший момент, ніж зробити це зараз, було важко вибрати “, – підкреслив Шурма.
За матеріалами:
Обозреватель
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас