У 2015 ритейлери США частіше стикалися з фродом


У 2015 ритейлери США частіше стикалися з фродом

Минулого року кількість повернень за підсумками святкових розпродажів зросла. Показник збільшився за рахунок активності шахраїв.

У 2014 році повернення товарів з метою шахрайства становили 3% від усіх повернень коштів, витрачених у роздрібних магазинах. А в 2015 році частка шахрайства з відшкодуванням грошей за покупки досягає 3,5%. Розрахунки зроблені для американського ринку.

За даними дослідження Національної федерації роздрібної торгівлі, шахрайство з поверненням коштів за покупки обійдеться американським ритейлерам в $2,2 млрд, що на $300 млн більше, ніж у 2014 році.

Усього за підсумками року покупці повернуть в магазини 8% всіх покупок на суму $260,5 млрд.

Найбільша проблема ритейлерів – повернення крадених товарів. Шахраї здійснюють пограбування, а потім намагаються повернути товар до магазину і отримати компенсацію. Більше 91% ритейлерів повідомляли, що стикалися з цією проблемою.

72,6% торговців заявили, що у них були випадки повернень використаних товарів, які не було пошкоджено.

Збільшення онлайн-продажів теж створює проблеми. Третина роздрібних торговців повідомили, що злочинці використовували електронні чеки на онлайн-покупки для повернення товару в традиційному магазині з прибутком. З минулого року показник збільшився на 18,2%. Крім фінансових витрат, цей вид шахрайства призводить до переповнення складських приміщень в магазинах, розташованих у популярних громадських місцях.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Також з цієї теми: Світ
Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «У 2015 ритейлери США частіше стикалися з фродом» на Finance.UA - 4.8
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.UA