Олексій Філановський: Як продавати в інтернеті в 2 рази більше, ніж конкуренти — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Олексій Філановський: Як продавати в інтернеті в 2 рази більше, ніж конкуренти

Фондовий ринок
1650
Глобальний тренд останніх років – масовий перехід покупця з офлайна в онлайн. На нього активно реагують у тому числі і найбільші рітейл-мережі, які розвивають свої сайти, вибудовуючи комунікацію зі своїми покупцями в онлайн-каналі. Ринок електронної комерції України – все ще молодий і здатний рости сам по собі в рази. За оцінками гравців ринку і профільних асоціацій, у гривні в поточному році цей ринок виріс на 25-30%. 2016 рік винятком не буде, і тенденція, що збережеться в найближчі кілька років. Ми прогнозуємо, що в 2016 році сукупно наші діючі та нові проекти зростуть не менш, ніж в 2 рази в порівнянні з 2015 роком.
Інтернет-підприємці стають профі
Сьогодні на Prom.ua понад півмільйона компаній продають свої товари та послуги. Майже чверть з них працює в інтернеті кілька років. Ці компанії добре розуміють ринок електронної комерції, знають, який сервіс хочуть отримати їхні клієнти, намагаються його забезпечити на високому рівні. При цьому великий вплив на рішення відвідувача про покупку надають репутація торгового майданчика, а також рейтинг та відгуки продавців. Оскільки довіра до торгового майданчику в цілому і до інтернет-підприємцям зокрема зростає – зростають і продажі. За нашими спостереженнями, якщо компанія стабільно продає на Prom.ua більше 2-х років – це успішна компанія з хорошими перспективами.
Контент і пошукова видача дуже важливі
Статистика по запитах користувачів в пошуку порталу Prom.ua показує, що 95% всіх пошукових запитів користувачів пов’язані з потребою різних товарів і послуг, і лише 5% користувачів вводять в пошуку назву компанії. Велика частина покупців шукає додаткову інформацію про товар, який збираються придбати, а 3 з 5 покупців віддадуть перевагу товару, що кимось рекомендований. Таким чином підказки про те, який товар вибрати і як краще його використовувати, якісні фотографії, портфоліо компанії-продавця, деталі повернення сприяють підвищенню довіри клієнтів і істотно збільшують конверсію – ймовірність покупки. Зі свого боку, ми постійно спрацюємо над поліпшенням пошукової видачі і стимулюємо наших продавців надавати більше інформації і якісний сервіс.
Маркетплейс – вдала бізнес-модель
Люди не хочуть ходити по різних магазинах у пошуках потрібного товару. Їм зручніше придбати все, що потрібно – від сірників і підгузників до трактора – в одному місці. Саме тому торгові центри в офлайні і в онлайні настільки популярні. При чому не так важливо мати в наявності мільйон товарів в одній категорії, як в рівній мірі наповнені товарами різні категорії. До того ж у маркетплесів (торгових центрів в інтернеті) є ще одна явна перевага перед нішевими магазинами. А саме – чіткий поділ праці. На торговому майданчику продавці займаються тим, що вміють найкраще – продажами і обслуговуванням клієнтів. Торговий майданчик, у свою чергу, забезпечує те, в чому він профі – розробку зручного і корисного функціоналу для створення сайтів, просування, оптимізацію. В результаті – виграють всі.
Олексій Філановський, директор з маркетингу Всеукраїнського торгового центру в інтернеті Prom.ua.
За матеріалами:
Файненс.ЮА
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас