AdBlock продано і починає пропускати рекламу
40 млн чоловік, які користуються блокувальником реклами AdBlock, тепер почнуть бачити рекламу, але «ненав’язливу». Деталі угоди поки невідомі: ні ім’я покупця, ні сума, яку заплатили за проект.
Кілька днів тому користувачі AdBlock отримали повідомлення про появу «ненав’язливої» або допустимої реклами (Acceptable Ads) і продажу блокувальника. Рекламодавці та раніше могли придбати собі місце в «білому» списку AdBlock, але тепер про це заявили офіційно.
«AdBlock тепер бере участь у програм ненав’язливої реклами. Ненав’язлива реклама містить строгі критерії, що визначають ненав’язливу рекламу, яку AdBlock тепер показує по умовчанню», – йдеться у зверненні.
За матеріалами: Ain.Ua
Поділитися новиною