Питання довіри: Який рекламі вірять українці (дослідження) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Питання довіри: Який рекламі вірять українці (дослідження)

Рекламний ринок
1753
Серед усіх джерел інформації про товари і послуги найвищу довіру в українців викликають рекомендації знайомих (81%), відгуки споживачів, опубліковані онлайн (63%), і інформація на сайтах брендів (59%), про це свідчить дослідження Global Trust in Advertising, проведене Nielsen.
Серед традиційних ЗМІ українці в деякій мірі довіряють рекламі на білбордах і в журналах (по 34%). Меншим авторитетом користується інформація про товари і послуги на ТБ (32%), в газетах (31%) і на радіо (30%). Рівень довіри до нових видів реклами наближається до традиційних: так, онлайн відеореклами довіряють 29% респондентів, а рекламі в соціальних мережах 32%.
Рівень довіри до банерної реклами та рекламної розсилці по електронній пошті поки досить низький – 20% і 19%, відповідно.
Найменше українці довіряють текстовій рекламі на мобільних телефонах – всього 15%.
В цілому, за даними дослідження можна сказати, що більше половини українців довіряють рекламній інформації про товари і послуги. У ході дослідження споживачів запитали не тільки про їх довіру до різних джерел реклами, але і про те, наскільки ці канали є стимулом для здійснення покупки. Більшу частину українських покупців інформація стимулює придбати товар або послугу: так, здійснюють покупку за рекомендацією знайомих 81% опитаних, на 69% впливають відгуки споживачів, а інформація на сайтах брендів спонукає 63% респондентів зробити ту чи іншу покупку. Реклама на ТБ мотивує лише 47% українців, реклама в газетах і журналах – 43% і 45%, відповідно. Реклама в соціальних мережах впливає на процес покупки 45% респондентів. Найменше впливає на прийняття рішення про покупку продакт плейсмент в ТВ програмах – всього 25%.
Зміст реклами також впливає на рівень довіри до інформації про товар або послугу. Якій же рекламі надають перевагу українці?
Дослідження показало, що ролики з гумористичним сюжетом користуються найбільшою популярністю серед українських споживачів (61%). Реклама на основі реальних життєвих ситуацій резонує з 43% опитаних. Ролики з сімейними сценами подобаються 37% українців. Що цікаво, тільки 6% українських респондентів імпонує реклама за участю знаменитостей і всього 3% – за участю спортсменів. В цілому, реклама зі знаменитостями має слабкий відгук у споживачів у Європі, і тільки в Росії та Сербії цей показник перевищує 10%.
Дослідження довіри до реклами було проведено серед 30 000 онлайн-респондентів у 60 країнах світу, в тому числі України, в період з 23 лютого по 13 березня 2015 року, з метою відобразити сприйняття споживачами різних джерел інформації і видів реклами.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас