«Яндекс.Директ» ввів нові правила розміщення реклами — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

«Яндекс.Директ» ввів нові правила розміщення реклами

Рекламний ринок
556
З 1 вересня 2015 «Яндекс.Директ» змінює умови розміщення реклами: вводиться нова модель аукціону і сортування оголошень.
Наголошується, що перехід на нову схему продиктований розвитком ринку. Якщо раніше рекламодавці боролися за кращі рекламні місця, то зараз вони все частіше дивляться на вартість залучення клієнтів і окупність витрат. У нинішній же моделі аукціону кращі місця не завжди дають найбільший економічний ефект.
Реклама в пошуку «Яндекса» розміщується на аукціонній основі: рекламодавці конкурують за місця в рекламному блоці, призначаючи ціни за клік. Зараз «Яндекс» використовує так званий аукціон «другої ціни», коли кліки оплачуються за ставкою найближчого конкурента. З 1 вересня почне діяти аукціон Викри-Кларка-Гровса, в якому ціна кліка розраховується з урахуванням того, на скільки більше трафіку дає рекламна позиція по відношенню до більш низькою.
Наприклад, на першому місці під пошуковим рядком оголошення збирає в середньому на 15% більше кліків, ніж воно б отримало на другому. При переході оголошення з другої позиції на першу для рекламодавця подорожчають тільки ці 15% кліків, а не все, як в аукціоні «другої ціни». Таким чином, середня ціна за клік буде рости пропорційно зростанню трафіку, і рекламодавцям стане вигідно торгуватися за додаткову аудиторію.
Місце оголошення в рекламному блоці буде залежати не тільки від ставки, але і від якості самої реклами. Зокрема, новою схемою передбачено ранжування оголошень всередині блоку на основі декількох факторів – клікабельности, ставки за клік і коефіцієнта якості. Це дозволить перерозподіляти трафік на користь тих рекламодавців, які роблять якісну рекламу. До речі, при оцінці якості оголошення «Яндекс» аналізує безліч факторів, у тому числі текст, відповідність реклами запиту користувача і веб-сторінку, на яку вона веде.
Очікується, що нова модель дасть рекламодавцям максимум трафіку за оптимальною ціною, а користувачі отримають рекламу, яка найкраще відповідає їхнім запитам.
За матеріалами:
3dnews.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас