Apple дасть власникам iPhone можливість блокувати рекламу — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Apple дасть власникам iPhone можливість блокувати рекламу

Рекламний ринок
457
Apple підготувала умови для надання користувачам смартфонів iPhone можливості блокувати мобільну рекламу, що відображається в браузері компанії – Safari.
Як пише Financial Times, подібні зміни можуть обмежити доступ рекламодавців до одного з найбільш цінних сегментів інтернет-аудиторії. Прийнято вважати, що серед клієнтів Apple більше забезпечених людей, що привертає рекламодавців, відзначає видання.
Зміни в новій версії iOS, яка буде розгорнута пізніше цього року, включають “Розширення Safari для блокування контенту” (Content Blocking Safari Extentions), говориться в документації до операційної системи, яку Apple надала розробникам додатків в рамках щорічної конференції.
“Блокування контенту забезпечує вашим розширенням швидкий і надійний спосіб блокування cookie-файлів, зображень, ресурсів, спливаючих вікон та іншого контенту”, – відзначає Apple.
Керівництво компанії вважає, що захист конфіденційності та забезпечення безпеки користувачів – найважливіші відмінності її систем від платформи Android, розробленої Google і використовуваної більш ніж в 75% мобільних смартфонів світу. Минулого тижня глава Apple Тім Кук заявив, що вірить в “основоположне право на недоторканність приватного життя”.
Експерти занепокоєні таким кроком Apple. “Для багатьох компаній, які розраховують у своїй бізнес-моделі на мобільну рекламу, така зміна скоротить реальну виручку від мобільної реклами, і я не бачу, як цього можна уникнути”, – заявив директор Лабораторії журналістики Нимана при Гарвардському університеті Джошуа Бентон.
У версії Safari для Mac можливість закритися від реклами існує вже кілька років. Однак у сфері блокування мобільної реклами Apple, схоже, буде першопрохідцем.
Інтернет-користувачі все частіше віддають перевагу блокувати банери, спливаючі вікна та інші дратівливі види інтернет-реклами: як показало торішнє дослідження Adobe і PageFair в США, число людей, що використовують засоби блокування реклами, зросла за 12 місяців по вересень 2014 на 70%, до 144 млн чоловік.
За матеріалами:
Financial Times
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас