Святкові продажі в США підтримали низькі ціни на бензин і падіння безробіття


Святкові продажі в США підтримали низькі ціни на бензин і падіння безробіття

Низькі ціни на бензин і зниження безробіття, мабуть, врятували передріздвяний сезон продажів в США в цьому році, пише MarketWatch.

За даними окремих роздрібних магазинів і торгових груп, обсяги торгівлі поки відповідають очікуванням за рахунок різкого стрибка покупок в останню хвилину в стаціонарних торгових точках і в інтернеті.

Підвищення продажів в “суперсубботу”, тобто останню суботу перед Різдвом, склало 0,5% в порівнянні з 2013 роком, за повідомленням дослідницької компанії ShopperTrak. При цьому “суперсуббота” виявилася піковим днем продажів американських рітейлерів цього року, хоча її обсяги дещо не дотягли до прогнозованих $10 млрд.

Роздрібні продажі з 28 листопада (“чорна п’ятниця”) і до передодня Різдва зросли в поточному році на 5,5% щодо порівнянного періоду минулого року, свідчать попередні дані SpendingPulse, які ґрунтуються на покупках з використанням системи MasterCard і оцінках обсягів інших видів платежів. У ці розрахунки не входять продажі автомобілів, бензину та продовольства, а також ресторанні рахунки.

Це відповідає очікуванням, враховуючи один зайвий вихідний день для походів по магазинах в цьому році.

Ювелірні вироби та жіночий одяг демонстрували більш високі темпи зростання продажів порівняно з іншими категоріями товарів, наголошується в звіті MasterCard.

У той же час, за оцінкою Retail Metrics, в поточному році передсвяткові продажі можуть показати найстрімкіше зростання за останні вісім років. Як очікується, продажі через магазини, що працюють не менше року, зростуть у грудні на 4%, а в листопаді-грудні на 4,4% – в обох випадках це найбільш значний підйом з 2006 року.

Це обумовлено поліпшенням ситуації на ринку праці, падінням цін на автомобільне паливо, а також зростанням фондових ринків до рекордних рівнів, заявив президент Retail Metrics Кен Перкінс.

У той же час розрахунки компанії грунтуються на даних 11 не найбільших рітейлерів, включаючи Gap і Costco Wholesale. Гіганти типу Wal-Mart Stores і Macy’s поки не надали звіти за грудень.

Аналітики Customer Growth Partners поліпшили прогноз збільшення роздрібних продажів в останні два місяці поточного року до 3,9% ($593 млрд) з раніше очікуваних 3,4% після того, як у середині грудня вартість галона (3,79 літра) бензину впала в середньому до $2,55 з приблизно $3 в листопаді.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «Святкові продажі в США підтримали низькі ціни на бензин і падіння безробіття» на Finance.UA - 2.5
В Контексті Finance.UA