Yahoo! збирається випустити "розумний" годинник


Yahoo! збирається випустити "розумний" годинник

Захоплення американської Yahoo! Технологіями, що носяться, зайшло так далеко, що компанія може незабаром представити свої власні “розумні” годинники.

Журналісти розгледіли натяк на це в інтерв’ю з головою мобільного підрозділу Yahoo! Адамом Каганом. Топ-менеджер не виключив, що Yahoo! може вийти на ринок переносної електроніки.

Однак жодних подробиць Каган розкривати не став. Він додав, що Yahoo! покладає великі надії на запуск “розумних” годинників Apple Watch, який запланований на першу половину наступного року.

Варто відзначити, що електроніка, яка носиться, вважається одним з найбільш “гарячих” високотехнологічних трендів. Старт п’ятирічки, в рамках якої експерти прогнозують небувале зростання “розумних” пристроїв, був даний в цьому році з появою на ринку ряду продуктів, а також інформації про релізи, що готуються, в найближчому майбутньому.

Поки категорією, що найактивніше розвивається в сегменті гаджети, що носяться, залишаються смарт-годинники. Багато великих технологічні компанії в 2014 р випустили ряд пристроїв, а менш великі стартапи збирають гроші на виробництво на Kickstarter.

За розвитком цих технологій пильно стежать не тільки кінцеві споживачі, а й рекламщики. Ці пристрої, що використовуються з софтом для фітнесу, здорового способу життя, також дають маркетологам можливість отримати додаткову інформацію про діяльність носія, тим самим дозволяючи більш точно зорієнтувати рекламу.

Приміром, магазин може запропонувати купити нову пару кросівок, грунтуючись на зібраних з девайса даних про те, як часто і скільки користувач ходив або бігав. А окуляри, начебто Google Glass, можуть відстежувати, на що носій дивився, здійснюючи покупки в магазині, і на основі цього видавати банери.

Експерти відзначають, що якісний технологічний товар не тільки стимулюватиме продажі для Apple, Google, Samsung Electronics Co та інших компаній, які увійшли або збираються увійти на ринок пристроїв, що носяться, але також відкриє нові способи для заробітку від додатків, залучення споживачів та збору даних.

Нагадаємо, що чистий прибуток Yahoo! виріс в III кварталі майже в 23 рази, що краще очікувань ринку, завдяки продажу частини частки в Alibaba Group в ході нью-йоркського IPO останньої на $ 6,3 млрд після врахування податків.

Власник одного з найбільш відвідуваних веб-порталів в США вже пообіцяв розподілити між акціонерами не менше половини коштів, виручених від IPO Alibaba.

Згідно прес-релізу компанії чистий прибуток в липні-вересні 2014 склав $6,8 млрд, або $6,7 у розрахунку на акцію, у порівнянні з $297 млн, або 28 центами на акцію, отриманими за аналогічний період минулого року.

Скоригований прибуток без урахування разових факторів виріс до 52 центів з 34 центів на акцію роком раніше. Компанія збільшила загальний обсяг менш ніж на 1% з $1,14 млрд до $1,15 млрд. Виручка без урахування витрат на придбання інтернет-трафіку збільшилася з $1,08 млрд до $1,09 млрд.

Аналітики, опитані Thomson Reuters, очікували скоригований прибуток компанії на рівні 30 центів на акцію при виручці без урахування трафіку в $1,04 млрд.

Частка, що Yahoo! в Alibaba зараз коштує близько $34 млрд.

Прибуток компанії від переходу по платних рекламних оголошеннях без урахування витрат на придбання інтернет-трафіку склав на 5% менше, ніж торік. Продажі пошукового бізнесу Yahoo! зросли на 6%.

Доходи від мобільної реклами за звітний період склали більше $200 млн. За 2014 в цілому, за словами CEO Марісса Майєр, вони можуть перевищити $1,2 млрд.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «Yahoo! збирається випустити "розумний" годинник» на Finance.UA - 2.5
В Контексті Finance.UA