Мініфраструктури хоче провести "прозорий конкурс" на посаду гендиректора аеропорту "Бориспіль" — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Мініфраструктури хоче провести "прозорий конкурс" на посаду гендиректора аеропорту "Бориспіль"

Казна та Політика
344
Міністерство інфраструктури України має намір провести незалежний аудит і прозорий конкурс на заміщення посади генерального директора держпідприємства “Міжнародний аеропорт” Бориспіль “, написав на своїй сторінці в мережі Facebook заступник міністра інфраструктури Володимир Омелян.
“З 20:00 до 00:00 (29 грудня – ред.) тривали переговори з представниками трудового колективу та профспілкових організацій аеропорту“Бориспіль”. О 22:00 міністр викликав третьою стороною адміністрацію аеропорту. Досягнуто домовленості, що Дихне (голова” Борисполя “Євген Дихне – ред.) відкликає ряд своїх листів і наказ, що викликали конфліктну ситуацію. Із завтрашнього дня по 12 січня в ДП працює комісія міністерства, за підсумками роботи якої міністр проведе зустріч з колективом підприємства. Наступний крок: незалежний аудит і прозорий конкурс на посаду генерального директора “, – написав він.
Він також підкреслив, що позитивний компроміс суттєво погіршила новина з закритою трасою Одеса-Миколаїв, де загинув від переохолодження водій мікроавтобуса.
“У ряді регіонів у полоні сніжної хуртовини продовжують залишатися люди, а ми продовжуємо їх рятувати”, – додав він.
Як повідомлялося, генеральний директор “Борисполя” Е.Дихне скасував свій наказ 12 грудня 2014 про затвердження плану заходів щодо отримання додаткових доходів, скорочення витрат і реорганізації діяльності у сфері надання послуг з наземного обслуговування повітряних суден.
Раніше, Незалежна профспілка працівників авіабезпеки повідомляла, що вищевказаний наказ передбачає передачу частини діяльності, об’єктів і техніки аеропорту стороннім організаціям з метою отримання додаткових доходів, скорочення витрат і реорганізації діяльності в сфері послуг наземного обслуговування.
“Фінансові документи, що підтверджують збитковість діяльності з наземного обслуговування, керівникам відповідних підрозділів не надавалися. Підтвердження збитковості не існує, оскільки більшість авіакомпаній, яким аеропорт надає послуги, є нерезидентами і оплачують послуги у валюті, що в умовах різкої інфляції значно збільшує прибутковість цих видів діяльності “, – наголошувалося в листі профспілки до міністра інфраструктури України.
Профспілка також нагадувала, що велика частина ринку наземного обслуговування в аеропорту “Бориспіль” контролюється обслуговуючими компаніями, пов’язаними з базовим авіаперевізником – авіакомпанією МАУ.
Увечері в п’ятницю 26 грудня стало відомо, що міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський доручив створити робочу групу для вивчення пропозицій профспілки працівників аеропорту “Бориспіль” та незалежної профспілки працівників авіаційної безпеки для аналізу господарської діяльності аеропорту та ефективності роботи його керівництва.
Крім того в Мініфраструктури відзначали, що інформація профспілок про можливе скорочення персоналу аеропорту не відповідає дійсності і підкреслюють, що аеропорт знаходиться в переліку об’єктів, що не підлягають приватизації.
ДП “Міжнародний аеропорт” Бориспіль “є найбільшим аеропортом України із загальною займаною площею близько 1000 га. Підприємство має дві злітно-посадочні смуги: одну – довжиною 4000 м і шириною 60 м, другу – довжиною 3500 м і шириною 63 м. На території аеропорту розташовані чотири пасажирські термінали і поштово-вантажний комплекс.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас