Власник Daily Express хоче продати видання в рамках найбільшої газетної угоди в Британії за 10 років


Власник Daily Express хоче продати видання в рамках найбільшої газетної угоди в Британії за 10 років

Британський медіамагнат Річард Десмонд планує продати належний йому таблоїд Daily Express. За оцінками експертів, угода буде найбільшою в цьому сегменті у Великій Британії за останні 10 років пише Financial Times.

Р.Десмонд доручив банку Barclays, з яким його пов’язують давні ділові стосунки, знайти покупців на Daily Express, повідомили FT поінформовані джерела.

Він придбав Daily Express у 2000 році, пообіцявши, що видання обжене за популярністю Daily Mail – лідера середнього цінового сегмента британських таблоїдів. Однак Daily Express продовжувала відчувати проблеми, а її тираж скоротився за останнє десятиліття вдвічі, до менш ніж 500 тис. примірників.

Поки неясно, чи буде угода включати інші підконтрольні Р.Десмонду видання, наприклад Daily Star або журнал OK !.

У число можливих претендентів на покупку входять компанія Trinity Mirror, що видає газету Daily Mirror, і корпорація News Corp. Руперта Мердока, якій у Великій Британії належить таблоїд The Sun.

За даними джерел FT, Р.Десмонд розглядає й інші варіанти розпорядження активами, так що продаж Daily Express може і не відбутися.

Угоди за участю британських газет останнім часом були рідкістю. Найбільшою з них за минуле десятиліття була купівля The Daily Telegraph братами Барклай в 2004 році. У 2009 році російський бізнесмен Олександр Лебедєв придбав The Evening Standard, а в 2010 році – The Independent за 1 фунт.

При цьому в цілому газетний бізнес у Великій Британії потроху починає відновлюватися. The Times, що входить в концерн News Corp., показала операційний прибуток вперше з 2001 року, а The Independent і The Guardian скоротили операційні збитки.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «Власник Daily Express хоче продати видання в рамках найбільшої газетної угоди в Британії за 10 років» на Finance.UA - 2.3
В Контексті Finance.UA