В Україні дуже просіли продажі одягу класу люкс - такого ще не було, - експерт — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

В Україні дуже просіли продажі одягу класу люкс - такого ще не було, - експерт

Нерухомість
4878
Ринок торговельної нерухомості першим реагує на будь-які зміни або коливання в економічній ситуації. Це єдиний із секторів комерційної нерухомості, який залежить на пряму від споживача, розповіла Наталія Кравець, директор департаменту нерухомості в Colliers International. Таким чином, по ринку нерухомості видно й ті ринки, які непогано себе почувають навіть під час кризи.
“Розвиваються продуктові мережі, готові розвиватися мережі побутової техніки та електроніки. Однак, в плані оренди торговельних площ вони менш зговірливі, ніж продуктові мережі, по комерційним умовам, тому там великої кількості нових магазинів немає. Ці мережі сильно переглянули свої плани з розвитку. Вони дуже залежні від кредитування, в першу чергу – споживчого. В тому ж “Ельдорадо” 60% продажів були через кредитування. На сьогодні воно дуже обмежене. Не кажучи вже про вплив зростання курсу долара”, – розповіла експерт.
Водночас дуже просіли продажі в товарів класу “люкс”. “Це одна із тенденцій цього року. Один з гравців ринку, який займається цим останні 15 років сказав, що такого ще не було. По-перше стало політично непопулярним купувати такі дорогі речі. По-друге дуже багато покупців таких товарів виїхали з країни. По-третє, ця категорія покупців не перестрибує з Louis Vuitton на дешевші бренди, вони просто стали купувати за кордоном”, – пояснила Кравець.
За даними Colliers International, вакантність торгової нерухомості в 3 кварталі 2014 року по Києву склала 10,7%.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас