Як магазини використовують вашу особисту інформацію? — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Як магазини використовують вашу особисту інформацію?

Особисті фінанси
3027
Магазини зберігають всі ваші дані, аби продати вам ще більше товарів.
Ритейлери хочуть знати вас краще. Це не дивина – ми всі бачили, як історія пошуку та покупок в Інтернеті формує онлайн-рекламу, яку ми бачимо. Але розуміти своїх покупців так само важливо і для звичайних магазинів.
Вся справа у маркетингу. Подобається вам це чи ні, роздрібні торговці хочуть, аби ви знали про їх розпродажі, спеціальні пропозиції і новинки, і єдиний шлях дізнатися про зацікавлення покупців – це відстежувати їх.
“Я б прибрав із газет усі сторінки з оголошеннями, це така марна трата”, – вважає Річі Сейнер, маючи на увазі маркетингові стратегії, які працювали до винайдення Інтернету. Він працював у консалтинговій фірмі RMSA Retail Solutions протягом 35 років і бачив на власні очі, як еволюціонували прямі маркетингові кампанії.
Більшість людей знають, що роздрібні торговці хочуть мати їх контактну інформацію – надання імені, електронної пошти, поштового індексу і номеру телефону стало стандартним елементом сучасної покупки в магазині. Це краще, ніж нічого, але ім’я та електронна пошта – не так і багато інформації про покупця. Це мінімум. Якщо ж вони знають, як це правильно використати, тоді ритейлери будуть не тільки знати ваше ім’я і де ви живете, але і відстежать скільки грошей ви витрачаєте, ваші улюблені бренди, ваш розмір взуття і багато чого іншого. Ось як вони це потім використовують.
1. Звільнення складів
Скажімо, у вас є взуттєвий магазин. Ви проглядаєте склад і помічаєте, що у вас є в три рази більше жіночого взуття сьомого розміру, ніж будь-якого іншого. Де ж усі клієнти із сьомим розміром взуття? Як ви можете змусити їх прийти у ваш магазин і вирішити вашу проблему?
Просто: надішліть їм лист на електронну пошту. Магазини роблять все можливе, щоб зібрати надійні та повні профілі клієнтів, аби потім вони могли дотягнутися до певної групи покупців, коли це необхідно. Звичайно, ви можете надіслати листи всім жінкам у вашому списку розсилки, анонсуючи великий розпродаж взуття на вихідних, але жінкам із дев’ятим розміром взуття не буде дуже приємно, коли вони приїдуть в магазин і виявлять, що усі найкращі туфлі є лише сьомого розміру.
“Вони будуть стежити за вами за принципом “У неї ось такий розмір і вона купує саме цю лінію”, розповів Сейнер. “Чи ви купуєте товари на розпродажі, чи за повну ціну – у них є про вас більше інформації, ніж вам хотілось би”.
2. Змушують вас відчувати себе улюбленими
З Днем Народження! Насолоджуйтесь безкоштовною чашкою кави. Це ваш ювілей? Ось купон на дві вечері за ціною однієї! Пам’ятаєте, ви в цей же час купили щось у нас в минулому році? Ця пора року знову настала! Ось 30% знижка просто так – ми сумуємо за вами!
Вам може не подобатись ідея компанії зберігати інформацію про вас, але як людина, ви любите отримувати подарунки на день народження. Це як безкоштовний торт на день народження, тільки він складаєтсья із сотень листів які вам надсилають. Ритейлери хочуть знати деталі про вас, аби потім вони могли винагородити вас знижками та безкоштовними подарунками, в обмін на вашу лояльність.
3. Класифікують вас
Продавцеві може бути дуже складно змусити вас розповісти інформацію про себе – пригадайте, скільки разів ви відмовлялися дати касирові свою адресу електронної поштової скриньки. “Це дуже важко зробити”, розповів Джейсон Бекер, головний операційний директор в RICS Software. “Якщо ви збираєтеся запитати клієнта про особисту інформацію, у вас має бути хороша причина для чого вона”.
Таке прохання означає встановлення зв’язку. Продавець повинен ставитися до вас добре і завоювати вашу довіру. Зрештою, він чи вона може з вашою допомогою самостійно заповнити анкету клієнта.
Це кумедно, тому що усі навички людей вимагають створення окремого профілю, і використовується він досить автоматично. Ви перестаєте бути Джоном, якому подобаєтсяь бігати, ви перетворюєтесь на 35-річного чоловіка, який бігає марафони і витрачає $300 на спортивне спорядження кожні три місяці і змінює бігові кросівки щороку в лютому.
“Більшість програмного забезпечення також дозволить ритейлеру об’єднати клієнтів в групи, класифікувати до якого типу бігуна чи спортсмена можна віднести цю особу,” сказав Бекер, розповідаючи в цілому про POS системи. “Це дозволяє їм (підприємствам роздрібної торгівлі) продавати ефективніше.”
Багато цієї інформації заповнюється за допомогою програм лояльності або вводиться вручну менеджером з продажу, особливо якщо ви перебуваєте в невеликому магазині. Великі ритейлери можуть генерувати профіль клієнта з інформації по кредитній карті, коли ви використовуєте її для покупок. Це відбувається по-різному, за допомогою програмного забезпечення різних рівнів розвиненості, але можна з упевненістю припустити, що магазини часто мають свого роду досьє на вас.
Для багатьох споживачів наявність такого досьє – страшна річ, через масове викрадення цих даних в 2014 році. Після того, як кредитні карти покупців опинились під загрозою і багато паролів від поштових скриньок були викрадені, складно довіряти магазинам свої дані. Але ви все так же готові повідомити магазинам про себе, роблячи покупки.
Christine DiGangi, Time
Переклад: Тетяна Гордієнко
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас