Ринок дитячого молочного харчування в Україні зросте за підсумками 2014 на 40-50% - прогноз — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Ринок дитячого молочного харчування в Україні зросте за підсумками 2014 на 40-50% - прогноз

Аграрний ринок
343
Ринок дитячого молочного харчування в Україні зросте за підсумками 2014 на 40-50% порівняно з минулим роком, прогнозують в групі компаній “Молочний Альянс” (ТМ “Пирятін’”, “Яготинське”, “Яготинське для дітей”).
“Попит на дитячі молочні продукти незмінно зростає і в цьому кризовому році. Зростає культура споживання дитячої молочної продукції, виготовленої промисловим способом”, – наведені в прес-релізі компанії слова директора з продажу ТМ “Яготинське для дітей” Лілії Камінської.
Вона зазначила, що в 2013 році ринок активно наповнювався продукцією нових гравців-виробників, за рахунок чого приріст склав близько 70%. Обсяг ринку дитячої молочної продукції в абсолютних показниках не наводиться.
Згідно з повідомленням, “Молочний Альянс” займає першість у сегменті “спеціалізоване молочне харчування для дітей до 3-х років” з ринковою часткою 26,1%. За дев’ять місяців поточного року завод дитячого харчування “Яготинське для дітей” збільшив виробництво більш ніж на 80% порівняно з минулим роком.
Як повідомлялося, вказане підприємство було введено в експлуатацію в жовтні 2012 року. До 2015 року холдинг планував вивести завод на проектну потужність (40 тонн переробки на добу – ІФ) і зайняти 25-27% ринку дитячої молочної продукції.
“Молочний Альянс” об’єднує Пирятинський, Баштанський, Городенківський, Тростянецький, Новоархангельський сирзаводи, Золотоніський маслоробний комбінат, Яготинський маслозавод, збутові підприємства “Еталонмолпродукт” і торговий дім “Еталон”.
Підприємства холдингу виробляють молочну продукцію під ТМ “Пирятін’”, “Славія”, “Яготинське” і “Яготинське для детей”, “Здорово!”, “Злато край”.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас