Продажі нових легкових авто в Україні в січні-листопаді скоротилися на 54%


Продажі нових легкових авто в Україні в січні-листопаді скоротилися на 54%

Продажі нових легкових автомобілів в Україні в січні-листопаді поточного року скоротилися на 54% в порівнянні з тим же періодом минулого року – до 89,391 тис., повідомила асоціація “Укравтопром” в четвер.

Згідно з повідомленням на сайті “Укравтопрому”, лідером за підсумками 11 місяців залишається Toyota, продажі якої до січня-листопада-2013 знизилися на третину, до 9,464 тис. од., друга позиція – у Geely (падіння продажів на 38% – до 9,011 тис .), третя – в автомобілів ЗАЗ (падіння на 53%, до 7,463 тис.).

Hyundai з падінням продажів на 71% (до 5,021 тис.) займає четвертий рядок рейтингу, а замикає п’ятірку Volkswagen з 5,004 тис. авто (на 58% менше).

За даними асоціації, в листопаді споживча активність на ринку нових легкових авто залишалася вкрай низькою – продано 6,802 тис. автомобілів, що на 15% більше, ніж у жовтні поточного року, але в 2,3 рази менше, ніж за листопад минулого року.

“Масовий вихід з ринку споживачів автомобілів економ класу все більше міняє структуру продажів”, – наголошується в прес-релізі асоціації.

Таку ситуація з урахуванням зростання цін на авто відзначають і експерти інформаційно-аналітичної групи Auto-Consulting, за даними якої в жовтні поточного року продажі авто Low Cost (так звані бюджетні авто) скоротилися більш ніж на 70%, тоді як у сегменті Premium – всього на 30%, а середній ціновий діапазон (Volume) падав на рівні всього ринку, тобто на 50%.

Асоціація “Укравтопром” інформує, що в листопаді лідером продажів також була Toyota – продано 836 автомобілів цієї марки, що на 19% більше, ніж у жовтні, але майже вдвічі менше, ніж у листопаді-2013.

На другу сходинку в листопаді з дев’ятого місця в жовтні піднявся Ford з результатом 474 авто (на 72% більше показника жовтня-2014 і на 38% менше, ніж у листопаді-2013).

Бронза листопада дісталася Nissan – 410 од. (зростання на 24% до жовтня-2014, але падіння на 37% до листопада-2013). При цьому, зазначають в асоціації, в жовтні ця марка займала лише шосту сходинку рейтингу, а рік тому 10 місце.

На четверте місце з третього в жовтні опустилася французька марка Renault з результатом 399 авто (“плюс” 0,5% до жовтня-2014 і “мінус” 61% до листопада-2013), а автобренд ЗАЗ замикає п’ятірку – його продажі скоротилися на 6 % до жовтня поточного року і на 74% до листопада минулого, до 387 авто.

Як повідомлялося, в 2013 році в Україні було продано більше 201 тис. автомобілів, а в поточному році експерти очікують більш ніж дворазове скорочення продажів.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Також з цієї теми: Бензин та авто
Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «Продажі нових легкових авто в Україні в січні-листопаді скоротилися на 54%» на Finance.UA - 2.1
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.UA