В Україні на 45% менше світових туристичних брендів, ніж в будь-якій іншій середній європейській країні - експерт — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

В Україні на 45% менше світових туристичних брендів, ніж в будь-якій іншій середній європейській країні - експерт

Казна та Політика
805
У світі налічується близько 4-5 сотень транснаціональних мереж, які прямо або частково стосуються туризму. Це і готельні групи, мережеві туроператори, відомі бренди одягу, ресторани, фаст-фуди, авіакомпанії, тощо.
“Кількість світових брендів, які заходять в Україну – це також показник того, що ми собою представляємо для світової спільноти. В Україні їх на 45% менше, ніж у середньоєвропейській країні, оскільки вони розглядають нас як нестабільну державу. До нас немає довіри. І треба щось із цим робити”. – заявив голова правління Асоціації індустрії гостинності України Олександр Лієв.
“Треба, щоб у коаліційній угоді були включені пункти про створення підкомітету зі справ туризму в комітеті з економіки. Про створення центрального органу не з ліцензування, а для координації туристичної діяльності. В тому числі, і для створення зовнішнього іміджу. І звісно ж – прийняття туристичного кодексу. У нас два закони “Про туризм” і “Про курорти”. Їх читати неможливо, вони написані нецензурною мовою. В цих законах повна нісенітниця. Це застарілі документи 15-річної давнини, які наче писали герої мультфільму “Простоквашино”: кожен вносив, що йому в голову приходило. І про хвіст, і про те, що шерсть випадає. Так само виглядає у нас закон про туризм”, – підкреслив експерт.
“Нам потрібен туристичний кодекс. Нам потрібно бути зрозумілими, в тому числі – для наших західних партнерів”, – додав Лієв.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас