Nissan тестує авто, яке не забруднюється — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Nissan тестує авто, яке не забруднюється

Фондовий ринок
2171
Якщо ваш автомобіль не забрудюється від зимової солі або бруду, він все одно брудниться щодня. Утримувати машину в чистоті – складне завдання, особливо якщо ви бажаєте робити це самостійно.
Однак Nissan тестує автомобіль, який вміє “бути охайним”, завдяки лакофарбовому покриттю, що відштовхує бруд у дощ. Подібні технології дозволять виробникам, врешті, позбутися склоочисників для боротьби з брудом.
Тим часом, нове покриття допоможе утримувати в чистоті салон автомобіля – те, що так необхідно батькам маленьких дітей або тим, хто активно займається спортом.
Технічний центр Nissan в Швейцарії в розпал тестування спеціально підготував версію моделі Note для європейського ринку.
Малолітражний хетчбек має спеціальний шар фарби Ultra-Ever Dry, що розроблена компанією UltraTech International Inc. і відбиває олію і воду. Це означає, що бруд, пил і масла не будуть приставати до листового металу кузова автомобіля. Ultra-Ever Dry чинить опір дощу, морозу і мокрому снігу, заявив Nissan після попереднього тестування.
“Nissan Note так спроектований, щоб не залишалося нальотів після водіння клієнтів”, – заявив Джеральдін Інгам, головний менеджер з маркетингу хетчбека, – “Ми прагнемо до вирішення повсякденних проблем наших клієнтів і завжди будемо тестувати передові технології”.
На даний момент, автовиробник каже, що не планує вводити покриття в якості невід’ємної функції, але розгляне її як альтернативу після продажу.
Кілька років тому Nissan розробив технологію Scratch Shield, завдяки якій фарба автомобіля відновлюється сама. При її приготуванні використовується гума, яка при попаданні на неї сонячних променів заповнює дрібні подряпини протягом декількох годин.
Але небагато автолюбителів побажали платити за особливе покриття, тому виробник пропонує технологію лише на деяких ринках, не включаючи США.
Nissan не єдиний автовиробник, який задумався про гідрофобні покриття, які можуть стати цікавою альтернативою для того, щоб утримувати лобове скло в чистоті.
Британський спортивний автовиробник McLaren, тим часом, використовує технології винищувачів. Компанія експериментує з системою, що використовує звукові хвилі високої частоти, щоб створити звуковий бар’єр, який запобігає попаданню води і бруду на лобове скло.
Крім чистоти, автовиробники хотіли б прибрати склоочисник, щоб усунути аеродинамічний опір, який знижує економію пального транспортного засобу.
За матеріалами:
Вєсті Економіка
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас