У Києві обговорили ринок онлайн-кредитування — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У Києві обговорили ринок онлайн-кредитування

Казна та Політика
346
Відбулася конференція «Бізнес інтернет-магазинів 2013»
7 листопада в Києві на НСК «Олімпійський» відбулась масштабна спеціалізована подія для онлайн і мультиканального рітейлу в Україні – сьома щорічна конференція «Бізнес інтернет -магазинів 2013» . Цього року вона пройшла вже в додатковому статусі виставки. Традиційний організатор конференції – OWOX. Золотим спонсором заходу виступила Фінансова Компанія «Центр Фінансових Рішень» (ТМ «КредитМаркет»).
Конференція зібрала понад 700 учасників з України та країн ближнього зарубіжжя. Гравці ринку змогли обмінятися досвідом та обговорити найбільш актуальні тренди електронної комерції. Крім того, в окремому залі було представлено більше 30 стендів і презентацій.
У секції «Платіжні системи» значний інтерес викликав виступ Катерини Мелеш, генерального директора компанії «Центр Фінансових Рішень» (ТМ «КредитМаркет» ) під назвою «Кредит в один клік. Версія 3.0». У ньому були розглянуті основні проблеми онлайн-кредитування, а також перспективи даного сегменту послуг на українському ринку.
Так, згідно зі статистикою, озвученою експертом, в off-line магазинах обсяги продажу товарів у кредит становлять близько 40-50%. У той же час ця цифра в on-line магазинах ледь сягає 5%. За словами Катерини Мелеш, подібна ситуація склалася в тому числі через нестачу досвіду і знань про онлайн-кредитування.
«За підсумками одного з останніх соціологічних опитувань з’ясувалося, що 49 % респондентів просто ніколи не чули про можливість придбати товар в інтернет-магазині в кредит. Інші або частково знають про неї, або ніколи не пробували здійснювати покупки подібним чином. Зі сторони on-line магазинів ситуація ще більш абсурдна: багато хто вважає, що он-лайн кредитування – це складно і незрозуміло, а умови купівлі в кредит ускладнять їх роботу», – розповіла Катерина. За словами експерта, це не більше ніж стереотип, і вже зараз існує можливість запустити сервіс on-line кредитування без складнощів, який збільшить обсяги продажів не менше ніж на 30%, забезпечить прозорий і якісний сервіс обслуговування, і при цьому дозволить працювати з будь-якою кількістю клієнтів, не змінюючи внутрішні процеси .
За матеріалами:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас