В Україні створили перший у світі безконтактний Android-банкомат — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

В Україні створили перший у світі безконтактний Android-банкомат

Фінтех і Картки
4088
Український ПриватБанк створив перший у світі безконтактний банкомат, який не має звичного екрану і клавіатури і дозволяє отримувати готівку за допомогою мобільного телефону. Унікальну новинку українські банкіри представили на конференції “Гроші майбутнього”, яка пройшла в Москві.
Як розповів заступник голови правління ПриватБанку Олександр Вітязь, нові банкомати – “Чорні ящики” – працюють на базі “мобільної” ​​операційної системи Android, а їх виробництво коштує вдвічі менше існуючих на ринку аналогів.
“Ми безжально відрізали від звичайного банкомату абсолютно непотрібну верхню частину, – сказав Олександр Вітязь. – У кожного клієнта тепер є свій персональний дисплей, рідер і клавіатура – смартфон. При цьому, нове покоління банкоматів абсолютно безпечне з точки зору шахрайства і виконують одну задачу – видачу клієнтам готівки”.
Всередині «Чорного ящика» встановлено сейф першого класу захисту і необхідний мінімум електроніки, а зв’язуватися зі смартфоном клієнта банкомат буде по захищеному безконтактному протоколу NFC. Як повідомили в ПриватБанку, перші безконтактні банкомати почнуть працювати в офісах банку вже до кінця листопада. А в першому кварталі 2014 банк готовий почати промислові поставки революційних банкоматів власної розробки іншим банкам світу.
ПриватБанк є одним з найбільш високотехнологічних світових банків. У числі технологій, які були впроваджені ПриватБанком вперше в світі – SMS-банкінг (1999 рік), ОТР паролі через SMS (2000), Р2Р перекази між картками (2003), “Електронна здача” (2009), Онлайн-інкасація (2010) та інші. ПриватБанк став одним з перших банків, що запровадив технологію безконтактного обслуговування клієнтів за допомогою QR-кодів. За допомогою QR клієнти ПриватБанку можуть увійти в свій аккаунт Інтернет-банку, зняти готівку в банкоматах, заправити автомобіль на АЗС і зробити і оплатити замовлення в мобільному меню ресторанів. Сьогодні кожен третій клієнт банку користується його послугами через Інтернет та мобільний додатки.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас