Витратні уїк-енди і вівторки: в які дні тижня українці витрачають найбільше грошей — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Витратні уїк-енди і вівторки: в які дні тижня українці витрачають найбільше грошей

Особисті фінанси
926
У кожного товару і послуги є свій “щасливий день” – день максимального попиту на товар протягом тижня. На замовлення Delo.ua експерти ПриватБанку проаналізували, коли і на що українці витрачають найбільше грошей.
Інтереси споживачів протягом тижня здебільшого збігаються, свідчить дослідження фахівців Приватбанку. Проаналізувавши зібрану протягом травня-серпня зі своїх еквайрингових точок інформацію, в банку отримали ось таку картинку.
Понеділок. Дослідження наочно підтверджує, що понеділок – день тяжкий – попит на всі групи товарів стабільно середній, а на кінотеатри та інші розваги падає відповідно до 9,9 % і 10,7 % відносно “загальнотижневих” витрат на ці послуги.
Ситуація змінюється вже у вівторок: у наших співгромадян з’являється тяга до знань (або необхідність захопити з собою по дорозі на роботу в метро якесь чтиво). Пік покупок в книжкових магазинах припадає саме на вівторок і становить 15,8 % від загальних витрат на книги протягом тижня. Нарівні з книгами підвищеною популярністю у другий день тижня користуються ще й аптеки – там українці залишають 15,5 % своїх тижневих аптечних витрат. Попит на медпрепарати, до речі, стабільний: весь тиждень він коливається від 14,9 % до 15,5 %. Але це стосується саме робочого тижня. Вихідні – як панацея від усіх захворювань – різко знижують попит на медикаменти на 3-4 п.п.
Якщо на послуги аптек попит до вихідних знижується, то на алкоголь і тютюн, навпаки, поступово рухається вгору, причому починає вже з середи, складаючи в цей день 13,7 % від витрат за весь тиждень. Також у середу різкий стрибок попиту спостерігається на послуги готелів – 15,2 %, досягаючи свого максимуму в четвер – 15,6 %.
У цей же день продовжує показувати позитивну динаміку інтерес споживачів до алкогольних і тютюнових виробів, а також активізується, виходячи з мертвої зони, попит на кінотеатри та послуги розважальних комплексів.
Гасло Friday night is here – let`s get a beer не чужий і українцям: рекорди з оплати замовлень в кафе, барах і ресторанах країни припадають, що не дивно, на кінець робочого тижня (16,1 %). Саме в цей день українці найбільше витрачають на алкоголь – 16,7 %. Крім того, напередодні вихідних незначно збільшується кількість оплат покупок в супермаркетах (15,4 %), яка, втім, протягом тижня практично стабільна. Також повним ходом йде підготовка до полювання і рибалки – 18,6 % розрахунків за товари цієї категорії відбувається саме в останній робочий день. У п’ятницю українці відповідально підходять і до підготовки авто до уїк-енду – спостерігається найбільша кількість платежів на автозаправках і СТО.
У вихідні коло інтересів українців передбачуване – клуби, торгові центри, кіно та інші розваги. Причому в суботу-неділю розважальні заклади збирають максимум платежів, більше, ніж будь-який інший товар в якій би то не було день тижня – 21-22% платіжних операцій.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас