Експерти: реєстрація нерухомості на пошті може не спрацювати — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Експерти: реєстрація нерухомості на пошті може не спрацювати

Казна та Політика
696
З 1 листопада українці зможуть реєструвати нерухомість на пошті, обіцяють у Державній реєстраційній службі, але експерти в цьому не впевнені.
Юристи та ріелтори неоднозначно оцінюють нововведення, згідно з яким офіційно зареєструвати власну нерухомість, наприклад при купівлі або отриманні у спадщину, можна буде у відділеннях «Укрпошти».
На думку юриста Володимира Столітнього, через пошту працюватимуть з держреєстром селяни: їм це вигідніше, ніж їхати до райцентру. А на думку експерта Сергія Костецького, це нічого не змінить: «Людям навіть наживо доводиться ходити 3-4 рази, щоб всі папери оформити. Як це все поштою пересилати? Краще нехай скорочують черги, адже зараз в Держреєстрі витрачають 30-40 хвилин на одну людину».
Напередодні глава Держреєстру Дмитро Ворона повідомив, що скоро українцям не доведеться стояти в довгих чергах в Держреєстраційну службу (Укрдержреєстр): з 1 листопада можна буде відправити туди пакет необхідних документів поштою і поштою ж отримати їх назад, вже внесеними до Держреєстру.
За його словами, Укрдержреєстр і «Укрпошта» підписали меморандум про співпрацю щодо спрощення доступу громадян до адмінпослуг. Йдеться про держреєстрацію юросіб і фізосіб-підприємців, прав на нерухомість тощо.
Проект запустять у всіх відділеннях «Укрпошти» – їх 14,5 тис., а відділень Держреєстру 2000. Послуга безкоштовна, потрібно буде оплачувати лише поштову пересилку (рекомендований лист коштує 5-8 грн) і держмито за внесення до реєстру (реєстрація прав власності на об’єкт нерухомості – 119 грн). До листопада поштовиків навчать, яким має бути перелік документів в тому чи іншому випадку, як клієнту правильно заповнити заяву.
За матеріалами:
Сьогодні
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас