В Україні туризм слабо розвинений через завищені ціни, які не відповідають рівню сервісу - експерт — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

В Україні туризм слабо розвинений через завищені ціни, які не відповідають рівню сервісу - експерт

Казна та Політика
703
Розвиток недорогого сегмента готельної нерухомості, якісні дороги і масована рекламна кампанія допоможуть Україні перехопити значну частину туристичного потоку з Єгипту, Близького Сходу та країн Європи.
Таку думку висловив Олександр Охріменко, президент Українського аналітичного центру, коментуючи включення курортно-рекреаційної сфери і туризму до переліку пріоритетних галузей.
На думку Охріменка, туристична сфера в Україні все ще слабо розвинена, в першу чергу через завищені ціни, які не відповідають рівню сервісу.
“Україна має безліч історичних місць, і могла б добре ними користуватися, але не користується. Туризм формує тільки 2,2% нашого ВВП. У Болгарії цей показник досягає 11%, в Грузії 9%. Навіть у Росії близько 6,5%. І це вважається дуже мало. Дійсно мало, якщо врахувати, що Туреччині доходи від туризму щороку приносять 22-24 млрд доларів”, – зазначив експерт.
За словами Охріменка, розвиток туризму міг би дати величезну кількість додаткових робочих місць безпосередньо в цій сфері, а також у суміжних: торгівля, сфера послуг і розваг.
“Туризм має дуже хороший ефект мультиплікатора: коли інші сфери отримують дохід завдяки зростанню туристичних потоків”, – пояснює експерт.
У той же час він зазначив, що про Україну все ще мало знають – вона не займається активною рекламою. Ще дві проблеми, які повинна вирішити програма розвитку галузі – дороги європейської якості, а також розвинена готельна інфраструктура для відпочинку середнього класу.
“Потрібні мережі готелів, які були б розраховані на масового туриста. На жаль, багато наших власники готелів у Криму та інших регіонах не розуміють, що не можна брати високу плату з туристів за неякісний сервіс. Наші готелі вийшли або дуже дорогі, які розраховані на дуже багатих людей, або дешеві, але з жахливим сервісом, який не підходить середньому туристові з країн ЄС або навіть Росії. Україні потрібні, насамперед, готелі та будинки відпочинку для масових туристів, які хочуть помірні ціни та нормальний, але якісний сервіс”, – пояснив Охріменко.
Ще один фактор, який сьогодні відлякує туриста від України – неякісні дороги, що є особливою проблемою для автотуристів, як самих українців, так і гостей з-за кордону. В якості позитивного прикладу розвитку дорожньої інфраструктури експерт навів приклад підготовки до Євро-2012, коли по всій країні були проведені якісні ремонти. У той же час, кажучи про можливості бюджету для фінансування таких масштабних проектів, Охріменко зауважив, що якісні дороги можна зробити, віддаючи їх інвесторам у концесію, щоб проїзд по них був платним.
“Чому в Україні так погано розвивається туризм? Багато в чому винні наші дороги. Туриста не цікавлять проблеми фінансування або недофінансування нашого дорожнього будівництва. Він бачить погані дороги і свідомо формує негативне ставлення до України і тим самим створює їй антирекламу. Уряду України, якщо він хоче реально розвивати туризм, необхідно поміняти своє ставлення до будівництва доріг і мостів в туристичних зонах,”- резюмує Охріменко.
За матеріалами:
Українські Новини
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас