Не всім банкам допомагає реклама — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Не всім банкам допомагає реклама

Казна та Політика
376
Рекламна активність підвищує впізнаваність банків, але не завжди веде до припливу клієнтів. Це показало дослідження ринку банківських послуг для фізичних осіб, проведене компанією GfK Ukraine.
Опитування, проведене в четвертому кварталі минулого року, показало, що населення найкраще знає ПриватБанк, Ощадбанк та Райффайзен Банк Аваль. Без підказки ці банки змогли назвати 80%, 63%, 61% респондентів відповідно. Четверте місце утримує Надра Банк (24% респондентів), проте рівень знання банку продовжує знижуватися.
За досліджуваний період покращилося і знання банків з підказкою. Як повідомляє GfK Ukraine, для УкрСиббанку, Райффайзен Банку Аваль це в основному пов'язано зі збільшенням рекламної активності, для ПриватБанку, Дельта Банку, частково УкрСиббанку - з активним кредитуванням в точках продажу (в мережі з продажу техніки).
"Для більшості банків, що беруть участь в дослідженні, пожвавлення рекламної активності привело до підвищення рівня знання бренду. Однак тільки для деяких з них - до підвищення рівня привабливості бренду і придбання клієнтів. Це може свідчити про необхідність більш якісно підходити до попереднього тестування реклами", - говорить Дмитро Яблоновський, керівник відділу фінансових досліджень GfK Ukraine.
На кінець року найбільше респондентів користувалися послугами Ощадбанку (41,7% опитаних) та ПриватБанку (35,7%). На клієнтів Райффайзен Банк Аваль припадає 12,2% опитаних.
Соціологи оцінили і такий показник, як потенціал банку - число респондентів, які вважають його привабливим, але послугами не користуються. На кінець 2010 року найбільш потенційними були ПриватБанк (7,3% опитаних) та Райффайзен Банк Аваль (7,2%). Одночасно в четвертому кварталі 2010 року зріс рівень привабливості Альфа-Банку і Дельта Банку.
Вибірка опитування складає по 1000 респондентів щомісячно. Вона є репрезентативною для населення України старше 16 років за статтю, віком, регіоном проживання та розміром населеного пункту. Опитування проводилося методом особистого інтерв'ю.
За матеріалами:
Фокус
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас