"Ъ": Приватбанк забирає гроші з Portmone — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

"Ъ": Приватбанк забирає гроші з Portmone

Фінтех і Картки
11709
Минулої п'ятниці портал proIT повідомив про факт блокування платежу з використанням карти Приватбанку через найбільшу систему електронної оплати і доставки рахунків Portmone. У call-центре Приватбанку пояснили, що блокування операцій через цю систему поширюється на всіх клієнтів установи: "Платежі закриті і блокуватимуться. Цей сайт вважається ризиковим, тому ми не рекомендуємо нашим клієнтам розраховуватися через нього". Інший оператор call-центру додала, що віднедавна всі трансакції за допомогою Portmone блокуються, і порекомендувала користуватися менш ризиковою системою - "Приват24".
Тим часом керівник центру електронного банкінгу Приватбанку Олександр Вітязь заперечує факт блокування карт для оплати в Portmone. "Це неправда! Ми нікого не блокуємо, - заявив він.- Можливі проблеми з оплатою в інтернеті пов'язані з тим, що карта не була заздалегідь розблокована клієнтом через 'Приват24'". Президент Portmone Ігор Горін від коментарів відмовився. Втім, знайомий з конфліктом учасник ринку, який попросив про анонімність, відзначив, що Приватбанк другий рік поспіль періодично відключає доступ до Portmone: "Потім за два дні співробітники Portmone домовляються з Приватбанком, і всі платежі проходять".
Один з високопоставлених менеджерів на ринку платіжних карт, який побажав залишитися неназваним, вважає, що оплата послуг мобільного зв'язку через Portmone недосконала, як і всі системи: "Приватбанк в першу чергу піклується про своїх клієнтів. Друга мета такої акції - поліпшити статистику". За інформацією співрозмовника, Приватбанк займає друге місце після "Райффайзен Банк Аваль" по платежах за мобільний зв'язок через Portmone (14% ринку).
Втім, в інших банках цілком задоволені мірою безпеки сервісу Portmone. "Ми недавно розмістили інформацію про Portmone на головній сторінці нашого сайту і сподіваємося на збільшення безготівкових платежів", - розповіла керівник прес-служби банку "Фінанси і Кредит" Наталія Нападовська. "Будь-які реквізити клієнта, що стосуються карти і залишені в інтернеті, може отримати кваліфікований шахрай. Тому принципової різниці між платіжними сервісами немає, - пояснив директор з розвитку корпоративного сектора і філіальної мережі Промінвестбанку Владислав Кравець.- Платити в інтернеті потрібно, але з карти з невеликим лімітом, не із зарплатної".
За матеріалами:
Коммерсант-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас