Листоноші доставлять поліси — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Листоноші доставлять поліси

352
Страхова компанія "Провідна" знайшла спосіб потіснити лідера ринку автострахування - НАСК "Оранта". З квітня компанія почала продаж полісів "автоцивілки" в 15 тис. відділень УДППС "Укрпошти". Але в швидкий успіх "Провидної" учасники ринку не вірять. Досі всі спроби страховиків працювати з "Укрпоштою" зазнали невдачі.
Страхова компанія "Провідна" вчора оголосила про початок продажу полісів обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності автовласників через 15 тис. офісів УДППС "Укрпошта", з яких понад 10 тис. знаходяться в селах. Начальник управління партнерських продажів СК Ігор Гелуненко повідомив, що договір з "Укрпоштою" вони уклали на рік і мають намір навчити її співробітників, як необхідно оформляти страхові поліси. Вартість проекту, навчання персоналу і установки програмного забезпечення в СК назвати відмовилися.
Дії "Провидної" направлені на збільшення частки ринку автострахування, бо мережа "Укрпошти" - найбільша в країні, кажуть учасники ринку і нагадують, що в листопаді минулого року "Провідна" почала продаж "автоцивілки" через 3 тис. відділень Приватбанку, в якого друга за розмірами мережа серед банків. "У нас гарні результати. Продажі йдуть по наростаючій. Ми хочемо також працювати і з іншими страховими компаніями", - повідомив заступник голови правління Приватбанку Юрій Кандауров. Власна філіальна мережа "Провидної" налічує 430 відділень, агентська мережа - 4600 агентів. Торік, за даними Моторного (транспортного) страхового бюро, компанія вийшла на друге місце за обсягом зібраних премій (123,4 млн грн.), проданих полісів і обсягом виплат. На першій позиції - НАСК "Оранта".
Попередні спроби продавати поліси через "Укрпошту" були невдалими. "Три роки тому ми намагалися запустити такий проект через 'Укрпошту', але не продали жодного полісу. Там працюють бабусі, яких важко навчати", - говорить голова правління "Української страхової групи" Павло Нельга. Навіть установка спеціального програмного забезпечення не дала результату. "З 'Укрпоштою' намагалися працювати чимало компаній - 'Дженералі Гарант', 'Аска', у нас теж був з ними договір. Але нічого не вийшло. Це просто морока, ба навчити їхніх співробітників заповнювати договори і користуватися таблицями було неможливо. Ми поставили програму, яка все рахувала автоматично, але, оскільки персонал не здібний до навчання, ми не змогли перейти цей рубіж", - згадує президент СК "Кредо-Классік" Юрій Єфимов. На його думку, реалізація цього проекту може збільшити збитки "Провидної": "У них негативний результат - 330 млн грн. Я так розумію, що їхнім акціонерам грошей не шкода".
Голова наглядової ради НАСК "Оранта" Олег Спілка упевнений, що поліси мають продавати кваліфіковані посередники або кваліфіковані співробітники. "В 'Укрпошти' велика мережа, і ми вели з ними переговори. Але ми зрозуміли, що можемо зіткнутися з великими труднощами в роботі, адже дуже складно навчити велику кількість співробітників. Існує три типи полісів, і в них потрібно дуже добре розбиратися, - говорить він. - А недостатнє знання продукту і його специфіки може призвести до незадоволеності з боку клієнта, наприклад у момент страхового випадку. Не думаю, що 'Укрпошта' готова продавати такий складний продукт, як 'автоцивілка'".
За матеріалами:
Экономические Известия
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас