"Ъ": "Главред-медіа" відредагували


"Ъ": "Главред-медіа" відредагували

Співвласник холдингу "Главред-медіа" Олександр Третьяков вийшов з медіабізнесу. Вчора підприємець повідомив про продаж 40% холдингу його основному власникові Ігорю Коломойському. Учасники ринку пов'язують операцію з придбанням бізнесменом значнішого активу - каналу "1+1", де, як і у випадку з "Главред-медіа", партнером була американська корпорація СМЕ.

Олександр Третьяков продав 40% холдингу "Главред-медіа" своєму партнерові Ігорю Коломойському - про це він повідомив вчора на зустрічі з керівниками проектів, що входять до нього, інформує видання "Телекритика" (також входить до холдингу). Сума операції склала $4 млн, ще $12 млн буде направлено на виплату кредиторської заборгованості компанії і виплату зарплат. Як зазначила головний редактор журналу "Главред" Діана Дуцик, Третьяков не уточнював причин виходу з бізнесу.

"Главред-медіа" був створений в червні 2006 року. Тоді до його складу увійшли журнали "Главред", "Телекритика", газети "Нова", "Вісті в Україні" і телеканал "Сіті". У 2007 році Олександр Третьяков, який володів виданнями, вирішив об'єднатися із співвласником ПриватБанку Ігорем Коломойським - до холдингу увійшли "Газета по-киевски", інформагентство УНІАН і журнал "Профіль". Частка Олександра Третьякова в об'єднаній компанії становила 40%, 50% належить видавництву "Прес-центр", серед власників якого структури, афільовані з групою "Приват", 10% до січня цього року володіла американська Central European Media Enterprises (CME).

Ігор Коломойський цікавиться медіабізнесом останні п'ять років. У 2005 році він зробив спробу викупити у власників "Студії 1+1" Олександра Роднянського і Бориса Фуксмана 40% каналу. Однак проти операції виступила СМЕ, що володіє 60% "1+1". Проте в серпні 2007 року бізнесмен купив за $110 млн близько 3% акцій CME і увійшов до її ради директорів. У жовтні 2008 року СМЕ стала єдиним власником "1+1", а в липні 2009-го корпорація продала Коломойському 49% груп за $100 млн. У січні цього року Коломойський домовився із СМЕ про купівлю частки телеканалу "1+1", що залишилася, а також "Кіно".

Ігор Коломойський доки утримується від офіційних заяв про плани розвитку чотирьох каналів, п'яти друкарських видань, інформагентства і декількох інтернет-проектів. Не знають про них і в самому холдингу. "Ми чекаємо, що новий власник оголосить свою позицію відносно розвитку холдингу найближчим часом", - сказала Дуцик.

Учасники ринку переконані, що купівля "Главреда" - результат раніших домовленостей Коломойського і Третьякова. "Ігорю Коломойському було важливо закріпитися на українському медіаринку, тому він став партнером CME і Третьякова по телеканалу 'Сіті'. Частку в 'Главреді' йому запропонували як доповнення", - розповіло джерело, ознайомлене із подробицями операції. "Цей актив неприбутковий і, по суті, йому не потрібний. Можливо, Коломойський розраховує на зростання рекламного ринку, аби потім дорожче продати холдинг", - припускає співрозмовник.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «"Ъ": "Главред-медіа" відредагували» на Finance.UA - 2.0
В Контексті Finance.UA