Харків'ян примушують перейти на пластик — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Харків'ян примушують перейти на пластик

Фінтех і Картки
1025
Всі пільговики Харкова через два місяці зможуть проїхатись у підземці по пластиковій карті, яку назвали соціальною, документи доки теж будуть чинними. Отримати "пластик" безкоштовно можна на п'яти станціях метро, раніше вас сфотографують і попросять залишити дані про себе. Пенсіонери вже збунтувалися і відмовляються заповнювати графи про наявність рухомого і нерухомого майна, а також про доходи на місяць.
До нового року в підземці хочуть перевести всіх пільговиків на "соціальні карти". Близнюки банківських, вони доповнені фотографією і чіпом пільговика. Вертушки, через які зараз ходять пенсіонери, з метро приберуть, вони проходитимуть через турнікети, але вже не за "книжечками", а за пластиком. За словами головного інженера метрополітену Сергія Штанька, таким чином хочуть позбавитися від черг, а заразом і надати Києву списки "безкоштовників", проїзд яких повинна оплачувати держава. У метрополітені говорять, що картки видаватимуть пільговикам довічно. Зайти на станцію з нею зможуть лише дійсні користувачі, інших відразу ж буде видно. "На турнікетах будуть встановлені різні датчики для комерційних карт, службових, студентських і соціальних. Якщо, наприклад, засвітиться датчик для пільговиків, а в цей час проходить 16-річний парубок, штрафуватимемо як за безкоштовний проїзд", - обіцяють в метрополітені. І називають суму - 30 гривень.
Поки в підземці вели роз'яснювальну роботу, пільговики почали атакувати станції метро. Озброївшись копією паспорта (з обов'язковим наданням оригінала), ідентифікаційним кодом і посвідченням, літні харків'яни пішли до "віконця" на Історичному музеї. Тут не були готові до такого напливу. "Мені в метро дали листочок, де перераховано чотири станції метро для оформлення карти. Тепер я взнаю, що ще і в кожному відділенні "Приватбанку" приймають, а тут черги по сто чоловік", - говорить Тамара Іванівна. У відділеннях "Приватбанку", який оформляє карти, і того гірше: людям не пояснюють, що заповнювати, віддають анкету і відправляють додому заповнювати. "Я в розпачі! У анкеті просять вказати місце роботи, рухоме і нерухоме майно, чи є у мене машина. А я не хочу це говорити для того, щоб безкоштовно проїхатися в метро", - говорить інвалід війни Геннадій Борисов. Але в метро квапляться запевнити: співробітників банків проінструктують про те, які поля заповнювати.
Про те, чому пасажирів-пільговиків переведуть на картки "Приватбанку", в підземці говорять відкрито: впоратися з картами для 700 тисяч пільговиків (стільки їх по всьому Харкову і нашій області) зможе лише цей банк. При цьому не приховують - тендер не проводили, тому що багато банків не можуть виконати подібні зобов'язання. При цьому місто і метрополітен за іменні карти своїх пасажирів не заплатили ні копійки. "Це перший банк в Україні, який почав процедуру карткової системи. Це добра воля банку. Ініціаторами в Москві були місцеві градоначальники, там підтримав банк "Москва", - говорить головний інженер підземки, мабуть, натякаючи на те, що фінустанови під назвою "Харків" у нас немає.
Про те, чому за цю важку справу взявся банк, у фінустанові не говорять. Швидше за все, вони сподіваються, що пенсіонери стануть їх клієнтами. Наприклад, аби не плутатися в "пластику", перекладуть на карту свої пенсії, а хтось і зовсім вирішить ховати гроші не в шкарпетку, а перекладе їх на кредитку. Звичайно, це справа добровільна, підкреслюють банкіри і наполягають: ця картка, в першу чергу, - проїзний документ.
За матеріалами:
Сьогодні
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас