"Ъ": "1+1" сам собі продавець


"Ъ": "1+1" сам собі продавець

Продажами реклами на "Студії 1+1" з 2009 року займеться рекламний департамент, оголосив його голова Чипріан Станку. "У каналу амбіційні плани. У наступному році '1+1' розраховує, що його частка аудиторії 18-54 років складе 21% (у жовтні серед телеглядачів старших чотирьох років - 14,32%.- ред.)", - відзначає директор медіаагентства АІТІ/Carat Олександр Гороховський. Про зміну аудиторії, по якій канал має намір продавати рекламу, а також про перехід на нову панель виміру "1+1" оголосив у середині листопада. Тоді агентства підрахували, що технічне зростання аудиторії каналу складе близько 30%.

ТОВ "ТРК 'Студія 1+1'" - перший комерційний телеканал в Україні, заснований в 1995 році. Посідає друге місце за обсягом аудиторії серед українських телеканалів (середньодобова частка в I півріччі - 16,93%, рейтинг - 2,52%). Виторг в I півріччі - $53,47 млн, негативна EBITDA - $3,9 млн.

"Слоганом своєї презентації '1+1' вибрала 'Зміна пріоритетів' (дотепер з 1995 року канал продавав рекламу через сейлз-хаус "Пріоритет".- ред.)", - вважає примітним пан Гороховський. Про намір самостійно продавати рекламу канал заявив минулого тижня на зустрічі з декількома топ-менеджерами медіаагентств. У російському офісі "Відео Інтернешнл" (володіє "Пріоритетом") тоді говорили, що "здивовані рішенням каналу, з огляду на довгостроковість і взаємовигідність співробітництва".

Втім, офіційно про розрив контракту канал дотепер не повідомив компанію "Пріоритет". "Судячи із заяв наших акціонерів, закривати компанію вони не мають наміру, але оскільки клієнтів практично не залишилося, можливо, частка компанії на ринку буде стиснена", - говорить директор з маркетингу "Пріоритету" Олексій Казанцев. За його словами, не виключено, що компанія скоротить штат до мінімуму.

"По суті, компанія Central European Media Enterprises (СМЕ), що володіє тепер 100% каналу впроваджує в Україні систему продажів, що вона використовує на інших ринках", - говорить генеральний директор MediaExpert/Havas Media Тетяна Попова. Нагадаємо, у жовтні засновники каналу Олександр Роднянський і Борис Фуксман продали останні, приналежні їм 10% каналу CME. Тоді на каналі відбулася зміна менеджменту: новим гендиректором став Олександр Ткаченко, Сергій Дем’янчук - керівником телевізійного підрозділу "1+1", а в наглядову раду увійшли співвласник ПриватБанку Ігор Коломойський і директор каналу Pro TV Олівер Майстер, що раніше курирував юридичні питання СМЕ в Україні та Румунії.

Агентства відзначають, що в цілому не проти працювати з каналом прямо. "Це дозволить уникнути подвійних переговорів при покупці реклами і спонсорства на каналі. Дотепер при продажі спонсорства знижка за розміщення прямої реклами не передбачалася", - відзначає Тетяна Попова. "Крім того, схоже канал готовий інвестувати в якісний продукт (на презентації канал представив нові телепрограми.- ред.)", - говорить гендиректор Publicis Groupe Ukraine Олег Попенко.

Ірина Миронова, Мар'яна Полякова

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «"Ъ": "1+1" сам собі продавець» на Finance.UA - 2.0
В Контексті Finance.UA