Українці стали краще орієнтуватися в розмаїтті банків


Українці стали краще орієнтуватися в розмаїтті банків

Відповідно до дослідження компанії GFK Ukraine, в 1 кварталі 2008 року спостерігається збільшення рівня знання майже всіх банків щодо показників попереднього року. Соціологи відзначають, що це може бути результатом досить активних рекламних кампаній та акцій, які проводилися банками в січні 2008 року.

Лідируючі позиції за впізнаваністю банків без підказки в 1 кварталі 2008 року мають "ПриватБанк" (71%), "Ощадбанк" (64%) і "Райффайзен, Банк Аваль" (51%).

За знанням з підказкою банки розподілилися в такий спосіб - "Ощадбанк" - 92%, "ПриватБанк" - 89%, "Райффайзен Банк Аваль" - 80%. Інші банки значно відстають від лідерів, рівень із впізнаваності не перевищує 30%. .

ПриватБанк в 2008 році продовжує збільшувати показник спонтанного знання банку, на відміну від "Райффайзен Банку Аваль", що втратив 12,5% у порівнянні з даними 4-ї хвилі опитування в 2007 році.

Зберегли динаміку зростання в 1 кварталі 2008 року за рівнем спонтанного знання назви - "Альфа-банк", "Дельта-банк", "Укргазбанк".

Незважаючи на те, що загальний рівень впізнаваності "Промінвестбанку" в 4 кварталі 2007 року значно знизився, в 1 кварталі 2008 року банк надолужив втрачене (рівень знання з підказкою - 38%). "Кредобанк" має позитивну тенденцію збільшення знання без підказки протягом усього року. Загалом, в 1 кварталі 2008 року, найчастіше опитувані згадували рекламу банків "ПриватБанк" (38%), "Райффайзен Банк Аваль" (36%), і "Надра" (26% опитаних).

Найвищий індекс впізнавання реклами банку має "Ощадбанк", що свідчить про високий рівень спонтанного знання банку при невеликій рекламній активності. Також експерти відзначили "ПриватБанк", "Укрсоцбанк", "Правекс", "Альфа", "Фінанси та кредит" "Кредобанк" та "Унікредит", рівень знання реклами яких в 1 кварталі 2008 року значно виріс щодо кінця 2007 року

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Рейтинг популярності матеріалу «Українці стали краще орієнтуватися в розмаїтті банків» на Finance.UA - 2.0
В Контексті Finance.UA